Gå til innhold

Gears of War - Ufattelig vanskelig online?

BrokenTomato

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert.

Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også):

- Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre).

- Si i fra hvor du/dere går

- Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen)

- Grav deg ned i tide (bruke cover)

- Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til).

- Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade)

7308344[/snapback]

Hehe, de reglene der funker veldig bra! Hadde selv Cola og melkesjokolade lett tilgjengelig hele kvelden :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da må du koble Xbox360 med ledning til netverksporten i pc-en.

Så går du i kontrollpanel på pc-en og velger network-connections.

Så får du opp at pc har en LAN-port og en trådløs.

Disse skal da settes i Bridge (høyre-klikk), slik at Xbox 360 går inn i pc-via ledning, og blir sendt videre på den trådløse delen av pc-en til ruter.

Og da trener jeg ikke kabel lenger?

Skrevet

eh.. Er ikke helt med nå. Hele poenget er jo å unngå å måtte dra kabel til PCen.

Men mener du at kabelen skal gå fra den bærbare til 360en? For det må jo være genialt:P

Skrevet

Syntes det gikk helt fint online når jeg først ble litt kjent med banene. Gå alltid med en annen og å flanking funker som bare det, de fleste brettene er laget slit at når noen er midt i en skuddveksling så kan du komme deg bak eller angripe fra en annen vinkel.

Legg meg til folkens: Alf G

Skrevet
eh.. Er ikke helt med nå. Hele poenget er jo å unngå å måtte dra kabel til PCen.

Men mener du at kabelen skal gå fra den bærbare til 360en? For det må jo være genialt:P

7314741[/snapback]

Ja du tro vel ikkje at du skal koble ein xbox 360 uten Wlan-adapter opp i mot ein PC(uten å bruke kabel) som har trådløs oppkobling til router?:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...