Straffa Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Conclusion So what are we left with? In 2006, PlayStation 3 isn't about what the system can do. It's about what the system will do. Yes, if you spend $600 you deserve to get $600 worth of entertainment. But it's a (minimum) six-year promise that Sony's making, and it'll take a while for the games to ramp up, as it always does. Is it worth it right now? No. Even the Blu-ray movie selection kind of sucks. But will the PS3 be worth it in the end? There can't be a doubt. At a base level, Sony has achieved every function essential for this system to compete with the 360. You can argue the finer points, but if you suggest that the PS3 isn't exactly what it needs to be, you're simply wrong. It's the inheritor of the PlayStation legacy, and it's also a system that is a technical powerhouse and an attractive one, too. The PS3 is a must-buy – eventually. But is it worth $600 and a night in a parking lot? Not a chance. Link De liker tydligvis ikke prisen
freke Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Det minner heller ikke mye om analysene enkelte brukere her på forumet har kommet med angående konsollen.
Straffa Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg får sikkert skylden igjen. Greit, jeg innrømmer det Det er jeg som er skribent for Next-Gen, Gamespot, 1UP, IGN og flere nettsteder Endret 16. november 2006 av avanore
firberblad Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 slik jeg ser det så var ikke dette en "review". Minner mer om en overfladisk forhåndstitt. Men for all del...konsollen er sikkert bra den.
skalleno Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg får sikkert skylden igjen.Greit, jeg innrømmer det Det er jeg som er skribent for Next-Gen, Gamespot, 1UP, IGN og flere nettsteder 7298789[/snapback] :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå