bandreas Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Danderfett Blodklut Dunderskalle Thatslut
Pomfri Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Adder en til: Milfhunter 7298732[/snapback] En på min server som kaller seg det
Gnurk Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Må si jeg smilte litt da jeg så en dwarf hunter, ikledd rød low level armor kalt "Smegolas"
-Mr.T- Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jesus Christ. Må da være mulig å lage seg characters med skikkelige navn. Legotass, Milfhunter....Smegolas..... Det er så mange dårlige characternavn ute og går på WoW serverene at jeg blir kvalm. Halvparten har jo navn som bygger på personer fra Ringenes Herre, jeg mener, ....huff
Cannabiskopen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Selv spillte jeg faktisk CS 1.6 og var fjorten år når jeg begynte WoW. Men ville ikke ha noen useriøse navn så navnga mine characters ordentlige rollespill navn: Human Female: Salsume (60 rogue) og Orc Male: Buboflux (60 Shaman). Ikke noe "humanrouge" eller "frostshockkk" eller noe sånt Endret 17. november 2006 av BadBeer
Gnurk Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Jesus Christ. Må da være mulig å lage seg characters med skikkelige navn. ....Smegolas..... Det 7303065[/snapback] Vel - grunnen til at jeg smilte var faktisk ikke pga. at det var et dårlig navn - hint; britisk sci-fi komedie. Men ja, noen er rett og slett helt utrolig lite oppfinnsomme da det gjelder navn. Kan ikke påberope meg noen prisverdig kreativitet selv - men har da fått noen artige tilbakemeldinger på "Muckfuppet" Noen fra min server: -Gamemagenl -Dwarfdk -Pallydk -Theworrior Endret 17. november 2006 av Gnurk
Cerb89 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Jeg følte det naturlig å lage en night elf hunter med navn legolazz, kunne desverre ikke ha fler z-er i navnet. Han er og kommer til å bli forbli level 2. Endret 17. november 2006 av johnny Bravo
Overguard Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hmm, er en del dårlige navn på min server og, slik som: Overpowerlol og Omgwtfbbq, utrolig nok er begge disse chars lvl 60.. Selv har jeg en lvl 1 Night Elf Warrior som heter Emoelf og en alt som heter Omglol Så må jeg ikke glemme shamanen som heter Seksualheal
MrLee Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 jeg bruker konsekvent rp navn samme hvilken server jeg er på...gud som jeg hater l33t navn... spes på RP servere som Scarshield Legion...grr
hibbetipop Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 jeg heter azuregoz og syntes det er ganske bra navn...jeg er selv fjortiss og hater navn som hunterdk, el ¨sånne navn som er finni på i bare lufta
hibbetipop Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 jeg syntes også sånne morsomme navn er morsomt som barken som en heter som jeg kjenner som fikk det fra et minne som da han spiste bark en gang han var full så da kalte han seg det...en kamerat av meg heter kaffebenny og han heter egentlig benjamin
Uderzo Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jesus Christ. Må da være mulig å lage seg characters med skikkelige navn. ....Smegolas..... Det 7303065[/snapback] Vel - grunnen til at jeg smilte var faktisk ikke pga. at det var et dårlig navn - hint; britisk sci-fi komedie. 7303083[/snapback] Min Main heter Lister
øl_i_tastaturet Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hunteren min heter Argoras. Ganske fornøyd med det egentlig
oyvjak Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Et lite tips er og lese mye warcraft-lore og skaff ta ett kjent navn fra warcraft-historien som Anduin, Anetherion, Cairne, Cenarius, Arthas, Hercular, Ner'Zhul, Rokhan, Rexxar... 7299928[/snapback] Nei vær så snill, ikke ta et kjent navn. Det er så jækla uoriginalt. Og hvis jeg ikke husker feil står det noe et sted i noen guidelines om at du ikke skal gjøre det. Men nok om det. Se om du finner en online versjon av Dungeons and Dragons Player's Handbook eller noe. Der står det en del navnforslag til forskjellige raser. Ellers, vær oppfinnsom, prøv noen navnegeneratorer og få litt inspirasjon. Endret 17. november 2006 av ivellios
mad_arab Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hva er så galt med at noen tar et kjent navn? Face it, Legolas, Gimli, Gandalf, Rincewind, Moiraine etc vil alltid bli tatt av noen. Og jeg har ingenting i mot det. Navn fra fantasy litteratur passer bra, og folk må få lov til å bruke de. Det er tullenavn som irriterer meg.
øl_i_tastaturet Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hva er så galt med at noen tar et kjent navn? Face it, Legolas, Gimli, Gandalf, Rincewind, Moiraine etc vil alltid bli tatt av noen. Og jeg har ingenting i mot det. Navn fra fantasy litteratur passer bra, og folk må få lov til å bruke de. Det er tullenavn som irriterer meg. 7306396[/snapback] Spiller du på RP-server er de fleste av slike navn "ulovlig". Da blir det teit å ta navn som ligner osv.
DeadbeaT Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 favoritten min på dragonblight er en kar som kaller seg lazerdruid. hver gang han sier noe i general eller andre steder er det alltid ett par folk som hyler "pew pew" etter han.
Lacim Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Prøv å finn på noe selv. Navn jeg husker godt: Orcor - orc hunter Undeadmage - take a guess Nelf - NE hunter alle mulige versjoner av Legolas Preist - priest! Shadowmage - shadowpriest av noe slag Hontor - Orc hunter Achilles
MiteS Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 http://www.rinkworks.com/namegen/ Denne brukte jeg til å finne navn og inspirasjon til navn på mine chars, mer trenger du egentlig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå