Gå til innhold

Skifte Navn - WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
latin er mye brukt, norrønt og andre mytologier og språk gir også mye spennende. eller noe som relaterer til enten warcraft lore/tradisjon, uten å kopiere.

selv heter min hunter Oddr, som betyr pilspiss på norrønt, og derfor har en slags dobbel betydning. tenke tenke tenke ;)

7299295[/snapback]

pil + spiss eller pils + piss ?? :tease:

Det er flott at folk bruker norrøne eller latinske navn. Av og til blir jeg helt matt av å se "stronghitter", "fearmaker", "mercykiller" og slikt piss

Edit: Derfor har jeg skrudd av Show Name og Guild tags

Endret av kristteo

jeg HATER ALLE DE PREPUBERTALE FJORTISSENE SOM BRUKE SLIKE NAVN!

Jeg mener Blizzard overreklamerte for WOW og fikk alle cs-fjortissene og mye folk som aldri har spilt RPG's før med i spillet. Dette trekker spillet så forferdelig mye ned. Men nok OT.

Prøv rinkworks sin fantasy namegenerator her

Et lite tips er og lese mye warcraft-lore og skaff ta ett kjent navn fra warcraft-historien som Anduin, Anetherion, Cairne, Cenarius, Arthas, Hercular, Ner'Zhul, Rokhan, Rexxar...

Jeg mener Blizzard overreklamerte for WOW og fikk alle cs-fjortissene og mye folk som aldri har spilt RPG's før med i spillet. Dette trekker spillet så forferdelig mye ned.

De trengte nok ikke det... WoW reklamerte for seg selv, gjennom fans av warcraftserien og andre som var overbegeistret over hvor bra WoW var.

jeg HATER ALLE DE PREPUBERTALE FJORTISSENE SOM BRUKE SLIKE NAVN!

Jeg mener Blizzard overreklamerte for WOW og fikk alle cs-fjortissene og mye folk som aldri har spilt RPG's før med i spillet. Dette trekker spillet så forferdelig mye ned. Men nok OT.

Prøv rinkworks sin fantasy namegenerator her

Et lite tips er og lese mye warcraft-lore og skaff ta ett kjent navn fra warcraft-historien som Anduin, Anetherion, Cairne, Cenarius, Arthas, Hercular, Ner'Zhul, Rokhan, Rexxar...

7299928[/snapback]

Ja er helt enig. Verste jeg veit er å se RogueDK, HunterPwne etc. Personlig heter jeg Earon og Ayeron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...