Gå til innhold

Mest undervurderte spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gladius er det mest undervurderte spillet imo! Et av de beste spillene jeg har til min GameCube. :thumbup:

 

Problemet var vel at ingen visste om det, og få butikker solgte spillet! Slutten er ganske cliffhanger, så de tenkte sikkert på en oppfølger, men så vidt jeg vet har ikke det kommet, eller kommer, siden så få kjøpte spillet... :thumbdown:

 

Bare sjekk som det OSER DRITBRA spill av nettsiden: http://www.lucasarts.com/products/gladius/

Jeg anbefaler alle å i det minste prøve det!

 

Uff! Nå fikk jeg abstinenser på det spillet! Må spille det ASAP!;) snx

 

edit: skriveleif og nettside.

Endret av Eruthan
Lenke til kommentar
Jeg synes Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth hadde fortjent mer oppmerksomhet.

 

Det er mørkt, klamt og oser av atmosfære. Koster sikkert ikke mer enn fem kroner og en japp hvis man finner den rette nettbutikken. :)

7308361[/snapback]

 

Er så evig enig! Hadde ingen forventninger til det, så det gjorde det bare enda bedre!

Lenke til kommentar
Skulle ønske Pokemon-serien fikk mer oppmerksomhet. Alt for mange har fordommer mot spillene, så jeg vil si at de er undervurdert.

7421897[/snapback]

Jeg vet! Men alle skal ha det til at pokemon er så "nerd" og sånn..=(

 

Men jeg synes nå DDR/ITG generellt er litt undervurdert.

7422705[/snapback]

 

Jeg synes Pokemon fikk for mye oppmerksomhet. Det er så dårlig. Men så liker jo jeg ikke noe som kommer ut av Japan, og resten av Asia da... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Vet ikke om _mest_ undervurdert er riktig å si, men, Street fighter 3 og Guilty gear serien er spill jeg synes ikke får oppmerksomheten de fortjener.

 

Veldig gode spill, med fin grafikk og nydelige animasjoner. Men jeg tror di blir sett ned på, på grunn av at di holder seg til 2d grafikk.

Lenke til kommentar
Gladius er det mest undervurderte spillet imo! Et av de beste spillene jeg har til min GameCube. :thumbup:

 

Problemet var vel at ingen visste om det, og få butikker solgte spillet! Slutten er ganske cliffhanger, så de tenkte sikkert på en oppfølger, men så vidt jeg vet har ikke det kommet, eller kommer, siden så få kjøpte spillet... :thumbdown:

 

Bare sjekk som det OSER DRITBRA spill av nettsiden: http://www.lucasarts.com/products/gladius/

Jeg anbefaler alle å i det minste prøve det!

 

Uff! Nå fikk jeg abstinenser på det spillet! Må spille det ASAP!;) snx

 

edit: skriveleif og nettside.

100% Enig der! Gladius = SINNSYKT bra spill!!

Lenke til kommentar

Call of sutlelutelu: The dark corners of the earth. Jeg må bare si meg enig i at det er et fantastisk spill! Hadde aldri hørt om det, men så fikk jeg prøve det, og det var genialt!

 

Det er skummelt på god måte! Ikke som FEAR som bare skremmer deg innimellom, men det er virkelig ukoselig stemning. Man skal ikke se bort i fra at man skvetter litt her heller da :p

 

Det er jo ikke rart det er bra da, når det er Bethesda som har laga det..

 

Dette spillet bør spilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...