Sceolan Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Har akkurat startet med NWN2, og har et lite spørsmål :-). Er ikke helt overimponert over spillet enda, merkelig kamerastyring f.eks, men jeg skal prøve å like det siden jeg tidligere har vært stor fan av BG serien og NWN 1. Men over til problemet. Har så vidt startet opp, men har nå fått "Movment Speed Decreased" på fyren min, vet ikke helt hva det skyldes eller hvordan jeg blir kvitt det. Er ikke overlesset med utstyr, og det står ingenting om at jeg har blitt "diseased". Har prøvd å hvile flere hanger, uten noe forskjell. Har også sjekket om noen selger noen form for "cure" eller "remove disease", men har ikke funnet noe. Har ikke kommet så langt som sagt. Plager meg at det kun står "Movment speed decreased", og ikke noe som forteller meg hvorfor.
bOMS Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 hvis du setter på sniking eller søking etter skjulte ting og slikt så går du også saktere
-Mr.T- Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Enten som bOMS sier eller så er characteren din overburdened(bærer for mye). Men mest sansynlig det bOMS sier.
Whalecore Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Husk at du kan bli overburdened selv om du ikke bærer så mye som karakteren din klarer. Er ikke sikker på hvor grensen går jeg, men hvis du har 80% eller rundt der av maks-vekta di så går du sakte.
Piratpjokken Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Spells kan få deg til å gå saktere. Dispel magic eller noe må du sikkert bruke
-Mr.T- Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Spells kan få deg til å gå saktere. Dispel magic eller noe må du sikkert bruke 7296390[/snapback] Tviler på at det er en spell som gjør det da alle spelleffekter går ut når du sover/rester.
Piratpjokken Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg fikk en slik spell på meg en gang i en dungeon.. Måtte få en prest til å be for meg (eller så var det en statue.. husker ikke). Da først forsvant den. Det skader ikke å prøve. Se om du finner en prest eller noen som kan be for deg!
andir Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Det er nok det xantir nevner. Hvis skriften som viser hvor tungt du bærer er gul eller rød, så bærer du på for mye. Angående kamerainnstillinger, har du prøvd å justere innstillingene i Options? Har lest mye klaging angående kameraet, men kan ikke fatte hvorfor. Det er da helt likt det i NWN 1, synes jeg. Husk også at det er fire forskjellige vinkler å velge mellom.
Sceolan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 *skjemmes*, hadde visst klart å slå på sånn "tracking mode" :-). Nå ble det litt mer fart på karen ja, hehe. Takker for hjelpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå