Gå til innhold

MSN problem med å legge til nye kontakter

Dundersalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da folk skal legge meg til på sin msn liste får jeg ikke opp spørsmål om å godta. Da jeg selv skal legge til kommer bare mail adressen dems og de får heller ingen forespørsel fra meg. Har prøvd med flere andre så problemet må ligge i min msn.

Har forsøkt å reinstalere uten hell. Jeg bruker til info windows live messenger. Dette har fungert før i gjeldene versjon så er noe som har oppstått nå nylig.

Takker så meget for alle svar/hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Da folk skal legge meg til på sin msn liste får jeg ikke opp spørsmål om å godta.  Da jeg selv skal legge til kommer bare mail adressen dems og de får heller ingen forespørsel fra meg. Har prøvd med flere andre så problemet må ligge i min msn.

Har forsøkt å reinstalere uten hell. Jeg bruker til info windows live messenger. Dette har fungert før i gjeldene versjon så er noe som har oppstått nå nylig.

Takker så meget for alle svar/hjelp.

7290885[/snapback]

Hei. Er det kun i dag det har vært slik eller har det vært sånn lenge? Msn er rimelig fucka i dag. :dontgetit:

Skrevet

hmm det vet jeg ikke siden det var i dag jeg oppdaget det.

Noe jeg prøvde var å lege til en og han prøvde legge til meg. dette gikk selfølgelig ikke, men så instalerte jeg msn 7.0 og da fikk jeg lagt han til. men reinstalerte tilbake til msn live. og da virket det ikke da jeg fikk en annen ti lå legge meg til.

Skrevet
hmm det vet jeg ikke siden det var i dag jeg oppdaget det.

Noe jeg prøvde var å lege til en og han prøvde legge til meg. dette gikk selfølgelig ikke, men så instalerte jeg msn 7.0 og da fikk jeg lagt han til. men reinstalerte tilbake til msn live. og da virket det ikke da jeg fikk en annen ti lå legge meg til.

7290920[/snapback]

Har vært mye trøbbel med windows live messenger i dag, prøv igjen litt senere. Om det ikke funker da kommer du tilbake hit. :)

Skrevet
ok takker får satse på det er et generelt problem..

Hva slags problemer er det du henviser til?

7290932[/snapback]

Kommunkasjonsproblemer, går ikke an å snakke me folk. :p Meldingene blir ikke levert, som regel.

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet med at det ikke dukker opp noen forespørsler hos meg om noen legger til meg, eller vice versa. Dette problemet begynte i høst en gang for min del.

Skrevet
Jeg har hatt samme problemet med at det ikke dukker opp noen forespørsler hos meg om noen legger til meg, eller vice versa. Dette problemet begynte i høst en gang for min del.

7291617[/snapback]

Blitt fiksa da?

Skrevet

Har feilsøkt litt. Testet andre kontoer på min msn, og det funker ikke. Men testet min konto på en annen pc med samme msn versjon. og fungerte da.

Altså problemet ligger i msn klienten på min pc. Er Mao ikke kontoen problemet ligger i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...