Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hei Da folk skal legge meg til på sin msn liste får jeg ikke opp spørsmål om å godta. Da jeg selv skal legge til kommer bare mail adressen dems og de får heller ingen forespørsel fra meg. Har prøvd med flere andre så problemet må ligge i min msn. Har forsøkt å reinstalere uten hell. Jeg bruker til info windows live messenger. Dette har fungert før i gjeldene versjon så er noe som har oppstått nå nylig. Takker så meget for alle svar/hjelp.
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hei Da folk skal legge meg til på sin msn liste får jeg ikke opp spørsmål om å godta. Da jeg selv skal legge til kommer bare mail adressen dems og de får heller ingen forespørsel fra meg. Har prøvd med flere andre så problemet må ligge i min msn. Har forsøkt å reinstalere uten hell. Jeg bruker til info windows live messenger. Dette har fungert før i gjeldene versjon så er noe som har oppstått nå nylig. Takker så meget for alle svar/hjelp. 7290885[/snapback] Hei. Er det kun i dag det har vært slik eller har det vært sånn lenge? Msn er rimelig fucka i dag.
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 hmm det vet jeg ikke siden det var i dag jeg oppdaget det. Noe jeg prøvde var å lege til en og han prøvde legge til meg. dette gikk selfølgelig ikke, men så instalerte jeg msn 7.0 og da fikk jeg lagt han til. men reinstalerte tilbake til msn live. og da virket det ikke da jeg fikk en annen ti lå legge meg til.
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 hmm det vet jeg ikke siden det var i dag jeg oppdaget det.Noe jeg prøvde var å lege til en og han prøvde legge til meg. dette gikk selfølgelig ikke, men så instalerte jeg msn 7.0 og da fikk jeg lagt han til. men reinstalerte tilbake til msn live. og da virket det ikke da jeg fikk en annen ti lå legge meg til. 7290920[/snapback] Har vært mye trøbbel med windows live messenger i dag, prøv igjen litt senere. Om det ikke funker da kommer du tilbake hit.
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 ok takker får satse på det er et generelt problem.. Hva slags problemer er det du henviser til?
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 ok takker får satse på det er et generelt problem.. Hva slags problemer er det du henviser til? 7290932[/snapback] Kommunkasjonsproblemer, går ikke an å snakke me folk. Meldingene blir ikke levert, som regel.
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 ok tusen takk for svar. Da får jeg vente å se:p
Skagen Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg har hatt samme problemet med at det ikke dukker opp noen forespørsler hos meg om noen legger til meg, eller vice versa. Dette problemet begynte i høst en gang for min del.
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Jeg har hatt samme problemet med at det ikke dukker opp noen forespørsler hos meg om noen legger til meg, eller vice versa. Dette problemet begynte i høst en gang for min del. 7291617[/snapback] Blitt fiksa da?
Skagen Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Nope. Har ikke fått lagt til nye venner på 3 mnd p.g.a den feilen.
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 da ser msn ut til å virke igjen, men problemet med å legge til/bli lagt tilkontakter er fortsatt der:/
Dundersalt Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Har feilsøkt litt. Testet andre kontoer på min msn, og det funker ikke. Men testet min konto på en annen pc med samme msn versjon. og fungerte da. Altså problemet ligger i msn klienten på min pc. Er Mao ikke kontoen problemet ligger i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå