BHJM Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hei!! Har et visualiserings program som er utviklet i VS6.0. når jeg kjører samme program/kildekode i VS. NET har beregnings tiden for landskapet øket med 100 ganger. (Fra 6-8 sec til 500-700sec, kan noen gi tips hva som forårsaker denne økningen? (Blir C++ kode i .NET kompilatoren oversatt til CLR kode selv om man ikke benytter noe .NET spesifikk kode)? BHJM
A_N_K Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Det høres rart ut, med mindre du bruker såkalte managed-ekstensjoner til C++, skal det ikke ha noe med .NET-plattformen å gjøre. Det kan selvfølgelig være noe VC7-kompilatoren er treigere på enn VC6, men stort sett skal den være raskere så vidt jeg vet. Hvis du har råd til det kunne du sjekke ut Intel (plug-in til VS. NET)?
BHJM Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Ja det er rart. har settet opp pc'en pånytt, skiftet over til XP. Nå er bergningen nede i 80 sec. altså 10 ganger mere enn i VS6.0
A_N_K Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Har du prøvd å leke med optimisasjoner? Ellers mener jeg Intel-kompilatoren er mulig å evaluere gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå