Gå til innhold

Hotmail-etterfølger sluppet


Anbefalte innlegg

3. Kopier denne javascript koden.

javascript:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="live.");r(a = new Array("hotmail.com","hotmail.co.uk","msn.com",d+"com",d+"com.au
",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it"/*mEss.be*/,d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Success - additional domains added!");

7288254[/snapback]

 

Dette funker ikke hos meg...

7288742[/snapback]

 

 

Testet nå og fungerte fint den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får man registrert live.no adresse? hvordan blir det med messenger osv da? hm.. hvor får man registrert den ?

7288013[/snapback]

Regner med den automatisk blir registrert i Microsoft Passport Network samtidig, sånn som Hotmail. Det er uansett ikke noe problem å bruke en hvilken som helst mailadresse med MSN vis man bare registreren den på Passport.net (Microsoft Passport Network).

Lenke til kommentar

Ikke noe nytt det er det vel? Det Javascript injection har jo vært uti nettet veldi veldi lenge nå, og microsoft har isje gidda å fikse greia.

Bare Hollandsk myass.

 

haha noge å frykte?

The official Windows Live Mail Space has commented on the @live.com/co.uk/.be/etc. accounts created using the registration form hack our own Timothy discovered last Thursday. They write that "if you created an @live.com account using the instructions below, it's quite likely the account will get blown away."

 

I'm convinced that it would be a stupid choice to close down the tens of thousands of accounts that were created due to a security hole on their sign-up page. Ok, every single person who used our simple technique was very aware that he (or she) was "messing with" Microsoft, but would they really want to punish their biggest Live fans for the company's own mistake? And then there are people who don't give a damn about owning a @live.com address unless it looked really good (like [email protected], which I wasn't able to score by the way). I don't think they'll settle for less afterwards, knowing that they once owned a much cooler address. To be continued...

 

UPDATE: @live.nl address owners need not to fear, as David and xkalionx reminded me. Holland's big daddy Microsoft's favorite and got the Windows Live Mail launch exclusive

Endret av Chakl
Lenke til kommentar

Har brukt live mail ei god stund, er kjemefornøgd. Oversiktlig, fint design, starter raskt ( avhenger jo av adsl linja) men dei har og basis versjon for personer med treigere linje. Sende e-post går heilt fint. Alt i alt bra. Har testa g-mail men vart aldri noke særlig av det. Trur det er ein vanesak for meg, eg helder meg med program og tenester eg er vandt med og liker.

Men er det blitt bekrefta at eposten vil bli bytta ut med: @live.no ?

Lenke til kommentar

Har registrert meg som betatester på Windows Live Mail Beta. Men når ejg prøver å gå inn på accounten min kommer bare det vanlig traurige hotmail-grensesnittet opp. Hvor lang tid tar det før det nye systemet begynner å virke etter at du har registrert deg?

 

Noen som vet?

 

Edit: Fant feilen. Og jeg siterer fra hjelpesiden til Windows Live Mail Beta:

 

Du kan ikke koble deg til Windows Live Mail med Telnet (Program med en underliggende protokoll som gir tilgang til datamaskiner som er plassert andre steder.) .

 

Her i huset er slvfølgelig min PC koblet til internett gjennom telnet (modem-systemet nextgentel bruker tror jeg), hvilket betyder at jeg ikke får tilgang til Windows Live Mail :(

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...