lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hei sann!! Kjøpte meg Just Cause på pc for en liten stund siden.. Helt siden første gang jeg spilte det, til nå, har jeg ikke vært helt fornøyd, spesielt ikke med grafikken, det hakker innimellom, noe det ikke skal gjøre, har såpass oppgraderte deler og sånn i maskinen. Så det jeg lurte på var, er det flere som har hatt samme problem, med hakking og sånn?? Eller hørt om noen som har opplevd det samme?? Eller er det bare maskinen min som er helt dust?? har oppgradert prosessor, skjermkort, og alt, formatert og alt, men hakker litt uansett... andre spill funger glatt.... Bare lurer..
CCola Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vet ikke hvordan det er på PC, men på Xbox hakker det iallfall.. Trur egentlig det skal være sånn, iallfall på Xbox.
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 okay, da er det ikke bare hos meg da.. mulig det kanskje skal være sånn da.... noen som har opplevd det på pc a??
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 ingen som har det på pc i heletatt?? isåfall, hakker det eller noe sånt?
kbekul Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 eg har det på pc og eg speler det heilt fint uten hakking.. skjønner ikkje ka som kan vere galt på din pc eg
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 lurer på hva det kan være selv jeg. er ikke hele tiden det hakker, men sånn innimellom.. du har ingen tegn til det?
kbekul Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 det kan jo hende det hakker litt når eg e midt oppi ein stor politijakt, men ellers så kjørte det heilt fint uten hakking... prøvd å stilt ned på anti-aliasing?
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 har prøvd det meste for å si det sånn.. hehe, men får bare leve med det da.. hehe, hakker din litt når du kjører bil, uten snuten eller noe etter, bare når du kjører, fort og sånn?? litt hakk da?
kbekul Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 kan vere noken tendenser til litt hakking når eg kjører fort ja :!: men ikkje ellers.. filmene og alt det andre kjører heilt glatt.. jaja sånn e livet
Brian Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 kjører helt reint hos meg med all grafikk på full guffe. Har aldri opplevd at det hakker.
kbekul Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 synst det var litt merkelig... hakker ikkje på min heller og eg kjører det på fullt eg og
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 (endret) hmm, merkelig da... noe muffins med maskinen min kjører dere skjermkorta med standard innstillinger eller? Endret 15. november 2006 av lasse958
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 evt åssen maskin har dere som kjører det på fult og hakke fritt
Brian Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 evt åssen maskin har dere som kjører det på fult og hakke fritt 7292044[/snapback] pc'n min klarer spillet på fullt med glede, specs finner du i signaturen eller profilen.
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 mulig det da er skjermkortet mitt som bremser det ned litt.... spiller NFS carbon på fult så
Brian Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 mulig det da er skjermkortet mitt som bremser det ned litt.... spiller NFS carbon på fult så 7292673[/snapback] kan du ikke si hva du har da? CPU? GPU? minne? osv. så finner vi kjapt ut om det er noe der som holder igjen.
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 har 2048mb ram.... core 2 duo E6600 mener jeg den het.... skjermkortet er et Ati Radeon 1900 256Mb ram
Donald Duck Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hei! Det kan jo godt være at de som har lagd spillet ikke har optimalisert "koden" på spillet. At det er noe i koden på spillet som bremser ned det hele. Har du prøvd å defragmentere disken? Jeg kjenner foressten mange som ikke legger merke til fps-drops, å dermed sier de at "Joda, spillet kjører skikkelig glatt hele tiden" hehe Så det jeg mener er at de som sier at det går kjempeglatt, kan jo hende at de ikke ser fps-drops? Ikke no dis-respect altså. I hvilken oppløsning kjører du spillet på? Kanskje sette ned den litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå