Gå til innhold

Beste ps2 kjøpssted? 10 beste ps2 spill?


andrevr

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en ps2. Håper ikke denne tråden blir brukt til diskusjon av forskjellige konsoller.

 

Når jeg først har bestemt meg for at jeg skal kjøpe ps2, hvor bør jeg da kjøpe hen? Bor i Oslo.

 

Kunne vært greit å fått med et eller to bra spill med på kjøpet. Kommer garantert til å kjøpe Pro evolution soccer 2 og GTA3 vice, kanskje mulig å få med et av dem på kjøpet?

 

Ser at Elkjøp selger ps2 konsoll for 1899, uten spill.

 

I tillegg: hva er deres 10 beste ps2 spill? (trenger tips ang ps2 spill). Trenger også tips om beste FPS ps2 spill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GT3 (Gran Turismo)er kongen av alle bilspill, det er noe du bare må ha.Billig er det også blitt, kun 300 kr på akersmic.

 

Bortsett fra de han andre nevnte kan jeg adde Metal Gear Solid 2, Tekken 4 og Grand Theft Auto(Vice City).

 

Det er de spilla jeg ville ha kjøpt i første omgang da jeg har spilt dem alle bortsett fra Vice City, men forrige Grand Theft Auto(GTA3) var kult og Vice City er helt sikkert bedre.

 

Når det gjelder FPS tror jeg Red Faction 2, som kommer snart, vil bli veldig bra.

 

I det store og det hele kommer det ann på hva du liker, men de spillene som har blitt nevnt her vil nok ikke skuffe deg.

Lenke til kommentar

1899,- er en bra pris for PS2 uten spill. http://www.spaceworld.no selger den for 1990,- uten spill.

 

billigst spill finner du somregel enten på Elkjøp eller på http://www.gamesmix.com - gamesmix.com selger Platinum utgaven av Gran Turismo 3 (GT3) for 279,- - og dette er et "must-have" spill.

 

noen spill som jeg synes er kule på PS2:

 

Gran Turismo 3 (GT3 - verdens beste bilspill/simulator)

Metal Gear Solid 2 (MGS2 - konge)

SSX Tricky (Snowboard/trikse spill, synes dette er ganske kult :smile:

GTA: Vice City rocker jo, iallefall i følge alle anmeldelser samt det alle som har testa det/kjøpt det sier.

Final Fantasy X - dersom du liker RPG spill

Tekken 4 - det beste arcade beat-em-up spillet.

Hitman 2 - konge action/adventure spill

Red Faction 2 - skal visstnok være meget bra FPS spill

Tony Hawk's Pro Skater 4 - alle vet vel hva dette handler om :smile:

Onimusha 1 og 2 - meget bra RPG/Adventure spill

Silent Hill 2 - meget bra og scary RPG/Adventure spill

TimeSplitters 2 - meget bra FPS spill

V-Rally 3 - utrolig bra rallyspill :smile:

 

+++ masse mer, og masse mer som kommer.

Lenke til kommentar

tekken tag er platinum edition og du får det ganske billig, detter er jo ett must, timesplitters1 får du også ganske billig og det er dritkult 1player og 4 player, metal gear solid2 er dritbra og timecrisis2 dritkult om du liker shootemup, tc2 tar lang tid og runne pga sinnsykt mye ekstra-spill i spillet, tar mye mere tid enn spille-automaten som tar under 15 min og 10 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...