Sir Zu Zwat Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Broren min skal begynne å spelle WoW. Så må han betale med VISA Electron. Hvor finner jeg Verif. Code og Card Number?
Arne Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er ikkje alle electron som har kortnummer. Viss du har det, står det på framsida, det er eit langt tal.
Skarstard Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Norske VISA Electron-kort har ikke kortnummer, det er det som gjør at mindreåringe kan ta det i bruk så problemfritt. Hvis man er under atten år må en foresatt skrive under på at han/hun tar ansvar for eventuel misbruk av kortet.
Arne Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jepp, og meir info finn du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632214
Tbau5 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Du får faktisk kortnummeret fra banken hvis du maser litt, men verification code tror jeg det er verre med.
LowBalls Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk nytt kort fra Nordea for et par måneder siden. Visa Electron. Er ikke noe forskjell fra mamma sitt, jeg kan betale på internett osv. Jeg har ikke bedt om dette, det bare kom
Skarstard Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk nytt kort fra Nordea for et par måneder siden. Visa Electron. Er ikke noe forskjell fra mamma sitt, jeg kan betale på internett osv. Jeg har ikke bedt om dette, det bare kom 7286011[/snapback] Jada, sikkert. De bare sendte deg et fungerende VISA-kort uten at du hadde skrevet under på noe som helst.
Tbau5 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk nytt kort fra Nordea for et par måneder siden. Visa Electron. Er ikke noe forskjell fra mamma sitt, jeg kan betale på internett osv. Jeg har ikke bedt om dette, det bare kom 7286011[/snapback] Du fylte tilfeldigvis ikke 18 år?
DeadbeaT Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er ikke alle Bankers Visa Elektron som fungerer på nett er vel det man prøver å sier. Nordea gjør tydeligvis det, mens SPV gjør ikke osv osv
LowBalls Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk nytt kort fra Nordea for et par måneder siden. Visa Electron. Er ikke noe forskjell fra mamma sitt, jeg kan betale på internett osv. Jeg har ikke bedt om dette, det bare kom 7286011[/snapback] Du fylte tilfeldigvis ikke 18 år? 7286238[/snapback] blir 16 i februar jeg
ZindreX Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hvis du får problem med å bruke ditt egent kort, så er det bare å bruke foreldrene dine sine kort Jeg har enda ikke fått meg kort, så mora mi betaler med hennes kort, og så betaler jeg henne hver måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå