DawnDusk Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei Prøvde betaversjonen av Office 2007, og ble uten tvil positivt overrasket. Men jeg trenger å skrive helt ut til kanten. Dette fikk jeg til i Office 2003, men i 2007 finner jeg ikke helt frem i det nye menysystemet... Er det derfor noen som kan hjelpe meg å flytte denne margen som det er bilde av, opp til venstre hjørne, slik at jeg kan skrive helt ut til kantene? Jeg har lagt ut et bilde nedenfor for hvordan jeg ønsker å ha det. Pilen er laget for å illustrere hvor jeg ønsker å ha "vinkel-kanten", mens det andre viser hvordan oppsettet er. Kan man forresten bruke Office 2003 Proofing Tools til Office 2007? Endret 14. november 2006 av freq_flyer
iMono Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Trykk på "Page Layout" og deretter på "Margins">"Custom Margins". Peace of cake
DawnDusk Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Takker så mye! Kjempeflott hjelp. Du har ikke svar på det siste spørsmålet også? :!: Kan man forresten bruke Office 2003 Proofing Tools til Office 2007?
iMono Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Du må først fortelle meg hva det er. På norsk altså
DawnDusk Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 (endret) He he, beklager hvis spørsmålet ble kort formulert... Jeg har Office 2003 Proofing Tools som gjør det mulig å legge til forskjellige ordbøker i Office. Siden jeg hadde engelsk versjon av 2003, måtte jeg da kjøpe dette for å få norske ordbøker inn. Er det nå mulig å bruke denne Proofing Tools pakken til Office 2007, for å kunne legge til norske ordbøker? Eller må jeg vente på Office 2007 Proofing Tools? Endret 14. november 2006 av freq_flyer
iMono Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Tror ikke det er lokalisert ennå. Du må nok vente til 30. januar i værste fall. Da lanseres både Office og Vista til forbrukere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå