boundishh Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) noen japanske folk har pelt opp ps3'en sin og lagt ut video på youtube video linken er til del 1... del 2 og del 3 ligger i related spalten hva synes dere om og gjøre noe sånt når man herper garantien og det ikke bare er og gå og kjøpe ny jeg synes det er litt på kanten og gjøre det nå rett etter launchen med tanke på at de kunne herpa den. Det hadde nok vært surt for dem det. Men,men noen må jo gjøre det så vi andre slipper BILDE LINK Endret 15. november 2006 av fanboy
UrgeLoL Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jupp, så videoen på fredag/lørdag var det vel. Var imponert over kjølesystemet. Den vifta var ikke liten
Dunedain Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde aldri åpnet min. Hadde jeg fått tak i en av de første PS3-ene så hadde jeg behandlet den med silkehansker, iført hvite gummihansker for ikke å etterlate fingeravtrykk
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ville aldri funnet på å åpne min helt nye PS3 (som jeg ikke har enda). Men artig for oss andre at noen er sprø nok til å gjøre det.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) sikkert folk med penger som kjøpte 2 Endret 15. november 2006 av KRAFortune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå