Babyloner Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hey folkens! sitter å utforsker nye funksjoner i deiverse småprogrammer jeg har..og lurte derfor på om noen av dere viste hvordan jeg fikk sanginformasjon, fra musikk som spilles i Winamp, til å vises i msn.. det msn er satt opp til er å vise informasjon fra sanger spilt i Windows media player..vil ha Winamp jeg snakker nå om "vise hva jeg hører på funksjonen"
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Last ned en liten plugin som heter Toaster, og se om du finner ut av det.
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 A-patch har dette, og då har du mogelegheita til å fjerne reklame og meir i same slengen.
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Trenger ikke A-patch til det han spør om...
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Nei, ein treng det ikkje, men vise-musikk-frå-Winamp-plugin er ein av tinga inkludert i A-patch, so eg nemnte det som eit alternativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå