ponnihest Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Trenger først og fremst hjelp til å installere statistikk programm på serveren vår, og har sett mange servere har sånn fænsi greier med at det kommer opp hvor mange skudd du har truffet folk med og hvor du ble skutt og har skutt folk. Noen som har peiling på hva dette heter og hvordan jeg kan installere det?? Har hørt om Statsme.. Er dette noe sånt?? Å så skulle jeg gjerne hatt lagt til musikk på banene som ligger på servern.. Noen som har peiling?? Bruker adminmod viss det kan være til noe hjelp...
Intern Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Først bytt ut adminmod med Amxx så skal jeg hjelpe deg videre, men må være hjemme...husker ikke alt i hodet
ponnihest Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 men der måtte jeg jo logge inn å alt slags mulig piss så det gidder jeg ikkje:..
Intern Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Du trenger ikke logge inn noen steder for å laste det ned... :S http://prdownloads.sourceforge.net/amxmodx...6b.exe?download Bare velg mirror... Endret 15. november 2006 av Intern
ponnihest Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 har lasta det ner og installert det nå... HJELP!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå