Gå til innhold

Lineage 2, free trial nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lineage (synest jeg) er mye kulere enn World of Warcraft. wow har klart mer historie, men verdenen er mer eller mindre statisk. Det er ikke verdenen i Lineage. Her kan claner og grupper slå seg sammen for å gå til siege på slott rundt om i spilleverdenen. Viss slottet ikke eiges av en annen clan er det NPCer som må forsvare slottet. Bemann murene og fyr av det en klarer av piler og flammeballer, en stor og vemmelig siegegolem banker på din dør. Angriperene kan få en mestersmier (dverg) til å lage en siegegolem.

 

Blir slottet under kommando av en clan, så får de taxes fra nærliggende by (som slottet hører til)

 

En vokser mye seinere opp i lvl enn i wow, så spillet varer lenger. + mounten er et eventyr i seg selv. Kjøp en babydrage som fungerer som en angripshund. Utstyr den med diverse rustninger og klør for ekstra skade mot fienden. Etter den har vokst noen levler (husker ikke dette, fikk aldri spillt så lenge) så evolver den til en Strider. Han her kan du ri på. og tredje stadiet er en wyvern som flyr. Har ikke prøvd dette heller. Men det høres jo kult ut da.

 

Grafikken er forskjellig enn wow. Wow kjører jo en mer "cartoony" stil, Lineage 2 kjører en mer,, "realistisk" stil.

 

 

Verdt å prøve mener jeg.

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe dette, men på cdon så kommer det opp Lineage2 - Chronicle3 og Lineage2 - Chronicle5. Er dette forskjellige spill, eller får man alle chronicles hvis man kjøper Lineage2?

7369163[/snapback]

 

Man får alle chronicles uansett hvilken versjon du kjøper. De er gratis å laste ned (blir lastet ned automatisk da man starter opp spillet hvis man ikke har de installert), og er så og si det samme som expansionpakker.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det fortsatt like mye fokus på grinding i L2 etter expansionene? Slik jeg husker L2 fra betaen var det stort sett en grindefest uten like. Etterhvert som man kom opp i level fikk man mindre penger av mobsa en man trengte for å kjøpe seg nye våpen. Dermed måtte man grinde mobs som mye lavere level en seg selv.

 

Og en ting til, kommer ikke goldfarmerne til å bruke haugevis av disse trail account keyene til å lage nye bot accounts?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

god dagen, jeg har lurt på de sammen å prøve ut L2. jeg har en Account på plaync er det bare å kjøpe en keyen å laste ned?... hva skal gjøre å får man med alt?.. og det koster vel også som online spill gjør eller?.. jeg vil prøve noe nytt... syns at WoW er greir nok har en lvl 60 hunter med det blir boring :ermm: og føler ikke noe får å spille det heller .. jeg vil ha noe nytt og det tror jeg blir L2.

 

men plaync kommer jo med et nytt spill nå Aion. ser drit bra ut :dribble: . er det noe bra noe vist å vente på det? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...