Gå til innhold

FEAR compo noensteds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er noen FEAR compoer i Norge for tiden? Er det noen LAN som kommer til å ha det fremover? Jeg er veldig god i FEAR skjønner dere, og kunne tenke meg å prøve meg mot noen gode folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må le. "Jeg er veldig god i FEAR skjønner dere". Dette har vi fått med oss allerede.

Når det gjelder spørsmålet ditt så vet jeg sannelig ikke. Ble FEAR mulitplayer en så stor suksess at noen arrangører gidder å ta det med i compo-oppsettet?

Endret av Zythius
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor FEAR ikke er mer populært as. Det er bare tyskere som spiller det i dag. Det er jo et genialt multiplayerspill som ligner en del på quake. Bare tenk, hvilket onlinespill har slowmo-CTF med fete effekter og hauger med pickups? Ingen er svaret. Bare FEAR. Det beste onlinespillet noensinne.

Skrevet

Det handler vel om ting som at noen kanskje foretrekker enkle ting som Counter-Strike. Spillet er også rimelig enkelt teknisk, krever ikke allverdens PC for å kjøre det. Dessuten har det jo en solid posisjon, nye gutter som FEAR kan ikke vente å ta så mange spillere fra noe så stort som CS.

Jeg har ikke spilt FEAR multiplayer, men er det ikke litt Quake, Doom eller Unreal-aktig? Ikke bare-bare å kapre spillere derfra heller.

Skrevet (endret)

Jeg tror det handler om idioti. Jeg tror de aller fleste ser The Fast and the furious, hører på top 20 og spiller CS, de gidder rett og slett ikke å prøve seg på andre ting. Jeg spiller både CS, quake og FEAR og synes de er like bra... jeg er alikevel best i FEAR, så jeg ender opp med å spille det. :!:

Tror det at FEAR ikke har slått ann bare har med tilfeldigheter å gjøre... lite PR og få kule folk som spiller det er nok grunnen til at så få spiller det, for det er absolutt bra; bra brett, bra grafikk, trenger ikke kreve mye av PC'en (iallefall på lav settings som man uansett spiller med i multiplayer), lett å komme inn i og ikke minst gratis.

Endret av mad-hatter
Skrevet
(iallefall på lav settings som man uansett spiller med i multiplayer)

Lav settings? No chance.. :cool:

Uansett... jeg har nok min teori om hvorfor du er sykt god i FEAR... Jeg var av de som forhåndsbestilte og fikk prøvd spillet før det egentlig var noe særlig med servere oppe... Deretter spilte jeg singleplayer-delen og la det fra meg.

For et par måneder siden tok jeg opp spillet igjen og rocker multiplayerdelen...

Merkelig nok så sitter jeg ofte med 10-15 kills / 1 death ratio... og jeg anser ikke meg selv som spesielt god...

Jeg spiller riktignok en del CS, BF2... og tidligere MOHAA og SoF2... men der er jeg temmelig average...

Det jeg derimot legger merke til er at på FEAR-serverne så spilles det ikke mye taktisk. Det er ofte at de stopper opp i vinduene og står stille over en lengre tid for å skyte ned en person. Det er liksom ikke så mye problem å knerte de...

Og ja... jeg har vært på en del forskjellige servere... Ikke bare Noobs only servere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...