Gå til innhold

Hvordan slo dere Darth Malak i KOFOR?


Anbefalte innlegg

Det var vanvittig vanskelig! Jeg brukte en serie skitne triks. Først plasserte jeg alle minene jeg hadde (To dødelige plasmaminer, to medium plasmaminer, og tre normale, ingen gass) Ett sted på "korridoren" som fører fra inngangen til den store flaten der Malak står. Deretter dopet jeg meg opp på alt jeg hadde av force-powers og boosters (fikk vell syv eller åtte oppoverpiler til sammen) før jeg angrep. Til rådighet da hadde jeg to helse-pakker av den største typen (de knallrøde) som jeg brukte opp etterhvert som jeg fikk deng, istedenfor å å bruke heal-funsjonen.

 

Etter å så vidt ha overlevd første og andre sammenstøt løp jeg rundt stedet og brukte force-lightening til å kverke alle de døde jediene som hang rundtomkring (mens jeg healet meg selv to eller tre ganger for å komme opp i nesten full helse igjen), og deretter løp jeg inn til korridoren, og når Malak fulgte etter tråkket han på minene og mistet en tredjedel av helsen. Herfra brukte jeg force-wawe til å holde Malak unna, og kastet ett par plasmagranater på han mens han lå nede etter force-wawe.

 

Det å ta Malak var dritvanskelig! Tror jeg brukte to timer på det, og holdt på å bli sprø av all repitisjonen. Malak var minst tre ganger så sterk som meg, på tross av at jeg hadde så høyt nivå at det ikke kunne bli bedre - og hadde lyssabel med de beste krystallene i.

 

Men var det nødvendig å bruke force-lightening mot jediene? Mens jeg travet rundt og gjorde dette forandret nemlig noen av dem seg tilbake til vanlige ikke-fosterstilling-mørbankede lik, og dermed trodde jeg at jeg ikke hadde oppnådd noenting.

Endret av partiside-sjef-PKS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at jeg på en eller annen måte må ha endt opp med å være mye svakere enn dere på slutten, selv om jeg altså hadde en lyssabel med de beste krystallene som jeg hadde funnet gjennom spillet (3 pluss i angrep, og tre til pluss i angrep tror jeg) Kanskje jeg gurde ha satset mer på dexterity.

 

Dersom man velger å være slem sammen med Bastilla - Vil man da ende opp i samme situasjon, eller vil man kunne ta han sammen? Angrepet midt var ikke "master flurry" men den andre i samme stilen. "master strike" tror jeg det het.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...