Gå til innhold

Zalman Reserator2 bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er snakk om hvordan du velger å sette opp radiatoren. Du trenger ikke montere en ny vifte. Hvis du fester radiatoren til vifta i front, vil du få et push-oppsett. Hvis du så plasserer en ny vifte bakom, får du et push/pull-oppsett. Hvis du velger å flytte ordentlig på ting kan du sette radiator ytterst og vifte etterpå og få et rent pull-oppsett.

Skrevet

Hmm...er ikke helt med tror jeg.

Altså, hvis jeg skal ha 2 pa160 etter hverandre, hvordan skal jeg da sette viftene?

Beholder den i front og setter en i mellom begge? Det du mener?

Skrevet

Du skal ikke ha 2 pa160 etter hverandre på den måten. Det blir bare tull. Du kan ha dem etter hverandre i vannkjølingen, men ikke slik at samme lufta blåses gjennom begge to. Da vil varm luft fra radiator en gå gjennom radiator to, og radiator to vil virke mot sin hensikt.

Skrevet

Nah, da må jeg registrere meg og skrive på engelsk :p Gidder ikke det nå, kan høre med stoolman!

Men det er vel så og si ingen annen måte å gjøre det på for å få det internt...?

Skrevet

Går du inn på www.vcore.dk og inn på radiatorer og tilbehør, er det en lignende for alphacool nexXxos-radiatorene. Disse er mistenkelig like Black Ice Pro-radiatorene, så kanskje de passer. Da har du i hvert fall mulighet til å plassere radiator oppå maskinen, og du får kun frisk luft fra utenfor kabinettet :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...