Gå til innhold

Zalman Reserator2 bra?


Anbefalte innlegg

Og da ville din maskin kokt over =)

 

Jeg har en pa120.2 inni mitt pc6277b, men skjønner at du ikke får plass inni ditt. Plasser den utfor! Med shroud på begge sider og 6 120mm-vifter på 5 volt vil du ikke høre noe som helst.

 

I alle fall: Jeg ville ikke prøvd med en reserator, den vil sannsynligvis ikke klare det. I alle fall ikke overklokket. Ideen med en radiator nedsunket i vann vil ikke fungere i lengden av praktiske årsaker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne kanskje bygd den inn i en boks eller lignende for å få den skjult? Et barebone kabinett kanskje? :p

 

Jeg kan ta bilde av der hvor datan står på onsdag så kan du selv se at det er veldig liten plass rundt kabinettet, da jeg har en 10" eller 12" basskasse ved siden av...:p

 

Det skal fæn ikke være lett! :p

Lenke til kommentar

Fra vcore.dk:

mcp655 - 799

thermochill pa120.3 - 749

3*120mm papst-vifter - 270

AS5 - 49

 

Fra microplex.no:

Swiftech mcres micro - 195

Swiftech apogee - 495

swiftech mcw30 - 349

swiftech mcw60 - 595

 

+ en del nipler, slanger, vanntilsetting og slangeklemmer.

 

Blir med andre ord en del dyrere enn reserator, men det vil fungere utrolig mye bedre. Tviler som sagt på at reserator 2 vil klare å kjøle tilstrekkelig.

Du kan bytte ut radiatoren med en billig en fra microplex (de fra cooltek er vel faktisk ganske gode), og bestille alt fra Norge. Men du får ikke ekstra moms fra danmark, de prisene som står på siden er de som gjelder. Det er overhodet ikke skummelt å sende fra danmark, jeg fikk mine varer like fort derifra som fra microplex. Dessuten slapp jeg på en eller annen måte MVA :D

Lenke til kommentar

Sitter på skolen, så jeg gjør ikke så veldig grundig forarbeid, leser ikke igjennom hele tråden på nytt etc.

 

Du bør få plass til en pa120.3 uten shroud der, med vifter. Du kan eventuelt måle og se etter. 89mm krever radiator + vifter. 430mm lang. Vil dog kreve en hel del skjæring.

En ny dvd-brenner koster en slikk og ingenting, og erstatter de to du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...