Sponis Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 http://www.nintendolife.com/articles/2006/...ndo_wii_upgrade Personlig har jeg alltid vært motstander av at Nintendo skulle legge til DVD-mulighet på Wii, da det er totalt unødvendig, og vist vi vil bruke unødvendige penger på en konsoll med en avspiller vi ikke trenger, så kjøper vi heller PS3.
OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Det betyr vel ikke at de slutter å selge typen uten dvd (håper i hvert fall ikke det ). Da blir det bare opp til den enkelte å bestemme om den vil ha med dvd eller ikke... No prob. Endret 13. november 2006 av UnitedsOmar
PantZman Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Personlig kommer jeg ikke til å savne dvd spilleren, jeg har aldri savnet den på Gamecube heller. Kan hende jeg hadde betalt litt ekstra for å få med dvd spiller... bare for å ha muligheten, ikke godt å si. Vi har allt 1 dvd spiller pr tv i huset. Edit: På samme måten jeg ikke kommer til å savne HD-DVD og Blu-Ray på Xbox og PS3. Endret 13. november 2006 av PantZman
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Wii'en kommer jo med en dvd-rom, så det er nok kun snakk om en software-oppdatering for å få den til å spille dvd-filmer også vil jeg tro. Men man må vel være medlem av Dvd Forum for å få lov til dette, og så vidt jeg vet er ikke Ninitedo det ennå.
Dragon Hunter Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Tør ikke en gang å tenke på hva Wii vil koste med DVD-spiller ...
siDDis Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ville bruk av open source dvd decodere vera ulovleg? Nå tenker eg ikkje på DeCCS. Fatter ikkje kva ein skal med kommersielle DvD decodere idag
-Mr.T- Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Tør ikke en gang å tenke på hva Wii vil koste med DVD-spiller ... 7279814[/snapback] Er ikke sikkert den bli mye dyrere da det kun vil være snakk om en software oppgradering. Edit: Leif Endret 13. november 2006 av Appleseed
EonoX Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg eier 4 DVD-spillere fra før av i tillegg til 360en, så det bryr meg ikke så mye. Men det er alltid greit å ha muligheten
Daniel Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Tør ikke en gang å tenke på hva Wii vil koste med DVD-spiller ... 7279814[/snapback] Bare ta det rolig; PS3 vil nok trone uutfordret på pristoppen i laaaaaang tid fremover. Jeg er for øvrig en av de som ikke kunne ha brydd seg mindre om hvorvidt Wii kan spille av DVD-filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå