Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. post oppdatert

Viktig Info:

Det blir litt annerledes nå i ukene fram mot jul, det vil byttes poll (forhåpentligvis) hver søndag i advent, og kun julenissen vet hva som skjer på julaften ;)

Klagen fra Skarstad behandles nå, og vi får se hva som skjer :)

Skrevet (endret)

EC Dahls er lagt til i pollen. Send meg en PM om dere opplever problemer, siden jeg måtte legge til et alternativ etter at pollen var opprettet.

Takkekort tas imot på PM.

Endret av fredrik
Skrevet
EC Dahls er lagt til i pollen. Send meg en PM om dere opplever problemer, siden jeg måtte legge til et alternativ etter at pollen var opprettet.

Da var problemet løst :D

Tror de som ville ha stemt på Dahls, stemte "blankt"/ikke har stemt :), så det ordner seg nok... forhåpentligvis.

Skrevet (endret)

Da tar jeg, som ihuga Grenlands-patriot, meg friheten til å legge til Trio Julebrus. Dette blir litt mye surr etterhvert. :p

(brusen er forøvrig ikke noe god)

Endret av fredrik
Skrevet

Slengte inn en stemme på Dahls, selv om jeg generelt holder meg til Pepsi Max også i julen. Og hjemmebrygget Tomtebrygg. EC Dahls har forresten et nokså brukbart juleøl, som passer godt som følge til f.eks. ribbe.

Hah, første desember allerede. Kult. Julen er like rundt hjørnet, jo! :)

Skrevet

Alle må stemme om igjen. Ringnes sin er lagt til, og poll resatt. Blir mest riktig sånn.

Permban til alle som mener det er min skyld at det ble litt mye rot her. Neida, det siste var tull.

... eller var det egentlig det?

Skrevet
Boikott da Arendals Julebrus ikke er på lista :p

Fælt og dere skulle klage i dag da :p, vær nå taknemmlig for at fredrik gadd og sitte her en og en halv time og slite med oss når han skal tidlig opp i morra :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...