BlastyTrasty Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Her er ei god samanlikning av Tiger Woods 07 frå EA games: http://www.gametrailers.com/player.php?id=14942&type=wmv Spelet ser ganske bra ut på begge maskinane. Ser ut som det går igjen, at multiplattform spel blir sjåande bra ut på begge maskinar. MEN! Er det nokon som hugsar denne? :: http://video.google.com/videoplay?docid=49...q=e3+tigerwoods Endret 13. november 2006 av dark by design
Gorthaur Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ingen av versjonene som fremstår som penere i mine øyne i alle fall. Rimelig likt på begge to, med litt forskjeller i lys og tekstur-fokus. Som ventet med andre ord
BlastyTrasty Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Stemmer, eg ville og gjer eit poeng av kor misvisande konferansen var.
BioNor Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Liten tvil om at 360 er best...ble jo i beste fall dobbel-bogey på ps3 jo!
Rookie_NO Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Og uten å se på videoene eller å ha lest noe om disse videoene så vil jeg tro at denne posten er til fordel for PS3 ikke sant? OT: TW'07 er et utrolig digg "chillespill", et slikt spill du kan spille rett før bingen kaller, bare for å få ned pulsen litt. DBD: Jeg får tak i noen PS3'er ved lansering i USA, er du interessert?
Gorthaur Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Liten tvil om at 360 er best...ble jo i beste fall dobbel-bogey på ps3 jo! 7275592[/snapback] Hahaha! Svært godt poeng du Aner ikke bakgrunnen for konferansen, men dersom de prøvde å fremstille dette som den faktiske grafikken på ps3 så...ja... hva kan man si?
BioNor Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Klarte personlig å ikke finne avgjørende grafiske forskjeller i den videoen der hvertfall. Kan vel muligens være forskjeller i loadtime og denslags.
b-real Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det er rett og slett for det legges ALT og ALT for store forventninger til previews klipp som blir lagt ut. At man rett og slett er for god til å forhåndsdømme spill og lignende fordi man har sett en video (der man skjelden tar med videokvaliteten som en faktor på hvordan spillet er. Kom med konklusjonen når noen faktisk har spilt de to spillene på begge plattformene sier nå heller jeg.
RoninMasao Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Og uten å se på videoene eller å ha lest noe om disse videoene så vil jeg tro at denne posten er til fordel for PS3 ikke sant? OT: TW'07 er et utrolig digg "chillespill", et slikt spill du kan spille rett før bingen kaller, bare for å få ned pulsen litt. DBD: Jeg får tak i noen PS3'er ved lansering i USA, er du interessert? 7275605[/snapback] Ingen fordel for sony når en ser dette klippet.. Spillet ser nærmest identisk ut på begge platformene. Ingen klar vinner på grafikk fronten.. Mens på "overdrevet-selvskryt-som-aldri-blir-en-realitet"-fronten leder Sony klart.
Atald Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Se på trærne i bakgrunnen rett før slag nummer to, der vil jeg si det var en liten fordel til 360, men greenen så tilsvarende mikroskopisk bedre ut på PS3. Konklusjonen min blir da at de var veldig like, akurat som forventet.
KayAU Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Held kanskje ein liten knapp på PS3-versjonen, men det var ikkje mykje som skilte. Gledar meg i alle fall til dette spelet. Kay
Swoofah Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Her det bare meg, eller er fargene på 360 mye mer "intense" enn på ps3?
b-real Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Her det bare meg, eller er fargene på 360 mye mer "intense" enn på ps3?7275886[/snapback] Kan også være forskjeller i kameraet som har tatt opp videoen.
Syfer Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Bortsett fra enkelte individer her inne,så er det vel ingen som blir overrasket over at propagandaen til Sony når nye høyder
b-real Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Bortsett fra enkelte individer her inne,så er det vel ingen som blir overrasket over at propagandaen til Sony når nye høyder 7276186[/snapback] Den der skal du få lov til å begrunne. La være å komme med utsagn uten å begrunne de. Det er en uting som er her og det skaper dårlige stemninger nok her så vennligst kutt de ut.
Bromlexl Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det er vel svært få som faktisk trodde de ville se stor forskjell. Å den tech demoen var nok virkelig nok. Men det krever litt mer viss man skal ha så detaljerte personer og en bakgrunn i tillegg PS3 virket til å ha litt bedre texturer. Men da kanskje bare et par prosent bedre. Det var veldig lite om å gjøre. Men ting jeg la merke til var at 360 stod med grønt som er en posetiv farge og PS3 med rødt som er negativ farge (fare etc) Det var nok bare slik PGA det er komplimentærfarger. Men de burde kanskje hatt en mer nøytral farge som hvit på begge. (viss jeg tar feil så er det pga jeg er litt fargesvak) Men så lenge folk ikke sier det er lettere å spille det på 360 pga denne videoen. Så går nok dette bra. Stortrives med spillet på 360 ivertfall
Syfer Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hva blir det neste, sier jeg at jorden er rund så må jeg begrunne det også ? Det er vel ikke til å stikke under en stol at enkelte individer har en tendens til å gape over alt som Sony kommer med. Nekter å innse at Sony gjør nøyaktig det samme som de gjorde pre-PS2.
UrgeLoL Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Så EA viste en video der de rendret Tiger woods i realtime. Tviler ikke på at den kjørte i realtime på ps3, og kunne garantert også ha kjørt i realtime på xbox 360. Men alle skjønner da vel at når alt det andre i spillet skal inn så kan ikke tiger være så detaljert. Om noen konkluderer med at tiger skal se slik ut i ett golf spill fra dag en i ps3 sitt liv så får de bare tro det. EA sa vel aldri i videoen at slik blir tiget i det neste ps3 spillet?? Endret 13. november 2006 av Mgs
Bromlexl Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Om noen konkluderer med at tiger skal se slik ut i ett golf spill fra dag en i ps3 sitt liv så får de bare tro det. EA sa vel aldri i videoen at slik blir tiget i det neste ps3 spillet?? 7276457[/snapback] Nettopp. Å de var der for å vise U-CAP som er i begge versjonene og fynker fint. Men mange er villige til å misstolke dette i negativ retning.
BlastyTrasty Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Og uten å se på videoene eller å ha lest noe om disse videoene så vil jeg tro at denne posten er til fordel for PS3 ikke sant? OT: TW'07 er et utrolig digg "chillespill", et slikt spill du kan spille rett før bingen kaller, bare for å få ned pulsen litt. DBD: Jeg får tak i noen PS3'er ved lansering i USA, er du interessert? 7275605[/snapback] Tja, fiksar du ei 20gb utgåve er eg kansje meir enn intressert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå