Gå til innhold

Erfaring med HP Pavilion dv6184?


Bache83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition??

 

Følger det med begge deler da, eller?

 

Isåfall er dette noe jeg må ha o__o

8429929[/snapback]

 

Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på :yes:

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition??

 

Følger det med begge deler da, eller?

 

Isåfall er dette noe jeg må ha o__o

8429929[/snapback]

 

Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på :yes:

8430164[/snapback]

 

Åja, trodde det var sånn at det var allerede installert media center, men det fulgte med en kopi av vista og. Skuffa |:

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition??

 

Følger det med begge deler da, eller?

 

Isåfall er dette noe jeg må ha o__o

8429929[/snapback]

 

Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på :yes:

8430164[/snapback]

 

Åja, trodde det var sånn at det var allerede installert media center, men det fulgte med en kopi av vista og. Skuffa |:

8430194[/snapback]

 

Hehe...

Da tror jeg du må ha betalt mye mer for maskinen :)

Lenke til kommentar
etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista.  noen som har samme erfaring og noe løsning?

8450044[/snapback]

 

Funker det ikke i msn heller?

Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp.

Lenke til kommentar
etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista.  noen som har samme erfaring og noe løsning?

8450044[/snapback]

 

Funker det ikke i msn heller?

Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp.

8451621[/snapback]

 

det funker ingen steder, og under programmer så har man kun alternativet til å ta uninstall. får leke litt mer se om jeg kan finne ut av det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista.  noen som har samme erfaring og noe løsning?

8450044[/snapback]

 

Funker det ikke i msn heller?

Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp.

8451621[/snapback]

 

 

Fikk endelig oppgraderingen til Vista. Men ser det er en del problemer vedr bruken av Vista, noen anbefaler å ventet til SP1. Men noen som vet om det finnes en samletråd om problemer og løsninger i forhold til vista og HP pavilion?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...