Gå til innhold

Erfaring med HP Pavilion dv6184?


Bache83

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

rart kom inn der....

 

Order Status : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.

Shipping Date : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.

Carrier : Standard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rart kom inn der....

 

Order Status  : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.

Shipping Date : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.

Carrier : Standard

7960429[/snapback]

 

Akkurat det samme som det står til meg.

 

Men jeg fikk den mailen jeg og nå.

Skjønner ikke noe jeg heller. Virker som om denne mailen blir sendt ut til de som skal bestille. Men siden vi allerede har bestilt trenger vi ikke det? :hmm:

Lenke til kommentar

er det forresten noen som har fått fjernet den pipelyden på hurtigtastene? jeg har blitt kvitt den høyfrekvente pipelyden på batteridrift, i alle fall er den nesten helt borte, og da irriterer jeg meg over pipingen på hurtigtastene i stedet ;)

Endret av Elisaeb
Lenke til kommentar
er det forresten noen som har fått fjernet den pipelyden på hurtigtastene? jeg har blitt kvitt den høyfrekvente pipelyden på batteridrift, i alle fall er den nesten helt borte, og da irriterer jeg meg over pipingen på hurtigtastene i stedet ;)

7964121[/snapback]

 

Det er bare å gå inn i biosen det ;)

Der er det bare å velge om det skal komme lyd fra hurtigtastene eller ikke...

Lenke til kommentar

Spilte litt Battlefield 2 på pcen i dag. Og merket meg at vifta gikk noe kollosalt. Bråkte så mye at jeg nesten ikke hørte lyden fra spillet. Og plutselig mens jeg sitter å spiller, lukkes spillet og jeg får en beskjed fra Notebook Hardware Control at CPU tempen min var lik eller over 80 grader :ermm:

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Lurer på om jeg skal investere i en kjøler som jeg kan sette under pcen.

Noe sånt som dette.

 

Merker det generelt på pcen og at den bli veldig varm når jeg sitter å spiller...

Lenke til kommentar

Hvordan har dere gått frem for å bestille oppgraderingen til vista? Har registrert alt nå på moduslink sidene, og er igrunn ferdig der, men lurer på om dere har sendt bekreftelsesmailn og kvitteringen på mail? Sendte dere da et bilde av kvitteringen dere fikk med pc'en , eller sendte dere kvitteringen man får på mail når man bestiller?

Lenke til kommentar
Hvordan har dere gått frem for å bestille oppgraderingen til vista? Har registrert alt nå på moduslink sidene, og er igrunn ferdig der, men lurer på om dere har sendt bekreftelsesmailn og kvitteringen på mail? Sendte dere da et bilde av kvitteringen dere fikk med pc'en , eller sendte dere kvitteringen man får på mail når man bestiller?

7983475[/snapback]

 

 

bare å scanne pakkseddelen som kom i eska, vil jeg tro. Håper iallefall, jeg gjorde det, og har ikke fått noen tilbakemelding ennå. On the other hand, har ikke fått Vista heller...

Lenke til kommentar
Hvordan har dere gått frem for å bestille oppgraderingen til vista? Har registrert alt nå på moduslink sidene, og er igrunn ferdig der, men lurer på om dere har sendt bekreftelsesmailn og kvitteringen på mail? Sendte dere da et bilde av kvitteringen dere fikk med pc'en , eller sendte dere kvitteringen man får på mail når man bestiller?

7983475[/snapback]

 

 

bare å scanne pakkseddelen som kom i eska, vil jeg tro. Håper iallefall, jeg gjorde det, og har ikke fått noen tilbakemelding ennå. On the other hand, har ikke fått Vista heller...

7983496[/snapback]

 

Jeg sendte fakturaen som jeg fikk på mail fra netshop.no

Tror egentlig ikke det skal ha så mye å si egentlig. Den er vell bare for at de skal se at du har kjøpt pcen mellom de gjeldende datoene ;)

Lenke til kommentar
Hvordan har dere gått frem for å bestille oppgraderingen til vista? Har registrert alt nå på moduslink sidene, og er igrunn ferdig der, men lurer på om dere har sendt bekreftelsesmailn og kvitteringen på mail? Sendte dere da et bilde av kvitteringen dere fikk med pc'en , eller sendte dere kvitteringen man får på mail når man bestiller?

7983475[/snapback]

 

 

bare å scanne pakkseddelen som kom i eska, vil jeg tro. Håper iallefall, jeg gjorde det, og har ikke fått noen tilbakemelding ennå. On the other hand, har ikke fått Vista heller...

7983496[/snapback]

 

Jeg sendte fakturaen som jeg fikk på mail fra netshop.no

Tror egentlig ikke det skal ha så mye å si egentlig. Den er vell bare for at de skal se at du har kjøpt pcen mellom de gjeldende datoene ;)

7984563[/snapback]

 

 

Tok det lang tid før dere fikk den mailen fra moduslink? Bestilte idag tidlig, men har ikke fått noe enda.

Lenke til kommentar
Hvordan har dere gått frem for å bestille oppgraderingen til vista? Har registrert alt nå på moduslink sidene, og er igrunn ferdig der, men lurer på om dere har sendt bekreftelsesmailn og kvitteringen på mail? Sendte dere da et bilde av kvitteringen dere fikk med pc'en , eller sendte dere kvitteringen man får på mail når man bestiller?

7983475[/snapback]

 

 

bare å scanne pakkseddelen som kom i eska, vil jeg tro. Håper iallefall, jeg gjorde det, og har ikke fått noen tilbakemelding ennå. On the other hand, har ikke fått Vista heller...

7983496[/snapback]

 

Jeg sendte fakturaen som jeg fikk på mail fra netshop.no

Tror egentlig ikke det skal ha så mye å si egentlig. Den er vell bare for at de skal se at du har kjøpt pcen mellom de gjeldende datoene ;)

7984563[/snapback]

 

 

Tok det lang tid før dere fikk den mailen fra moduslink? Bestilte idag tidlig, men har ikke fått noe enda.

7985539[/snapback]

 

Husker ikke helt.

Men jeg mener å huske at det ikke tok veldig lang tid nei. Jeg regner med at du får den i morgen kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...