Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjalu på dildoen ;-)


Gjest photogutt76

Anbefalte innlegg

Gjest photogutt76

Heisann!

 

Jeg er i et forhold som er relativt nytt.. ca 6måneder. Mye av vårt "samvær" er basert på sex.

 

Nå for ikke så lenge siden så kjøpte jeg en naturtro "7-inch rubber dildo" for å bruke litt i sex sammenheng.

 

Jeg har ikke så mye erfaring med sex leketøy av en eller annen grunn.. ingen av mine andre kjærester har vært mye interessert.

 

Så vi testet dette nye leketøyet. Hun hadde ingen erfaring med dildo fra før, og alt var litt nytt. Først mente hun at den trolig var mye for stor, og ikke kunne få den inn, så kom vi endelig i gang.. og hun tok helt av.

 

Først kom hun etter ca 3 minutter, så fortsatte vi og hun laget ansiktsuttrykk og lyder jeg aldri har hørt fra henne. Etter ca halv time så var det over, og hun var VELDIG fornøyd. Sa at det var bedre enn noe hun har hatt før, og at hun ble litt redd for å bruke denne igjen da det var så godt at hun var redd for å bli "avhengig".

 

Etterpå satt jeg igjen med et par snåle følelser....

 

1) At jeg følte meg litt "impotent" som ikke kunne få henne til å føle dette med min egne lille kar, men at det gikk så enkelt og raskt med en bilig gumidings.

 

2) At dersom jeg bare hadde utstyr som var like stort som denne så kunne jeg "selv" ha tilfredstilt henne på denne måten. Selve dildoen er bare ca 2cm lenger, og bittelitt tykkere men er naturligvis hardere så den føles vel større.

 

Er dette typisk erfaring for folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en gjetning, men jeg tror om du ikke har sex med henne på noen uker, men lar henne bruke leketøyet i mellomtiden, vil hun nok heller ha deg. "Ingenting kan erstatte ekte vare" er gjentatt til det kjedsommelige av veldig mange kvinner.

Det hadde sikkert endel med at det var du som førte den og, det var nytt og spennende, opphissende osv. Får hun ikke samme resultat av å styre den selv, er du fortsatt uunværlig.. ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder sex, kan man bli farlig sjalu på alt.

Husk at dette er bare en plastikk-ting som gjør at nytelsen for

hennes del blir ENDA større. Jeg vil legge stor vekt på ordet enda, fordi

hvis du ikke hadde tilfredstilt henne tilstrekkelig ville hun nok ikke vært

sammen med deg.

Mye av vårt "samvær" er basert på sex.

 

Du gjør sikkert en kjempejobb. Ikke heng med hodet, og prøv å

nyt det like mye selv. ;)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...