robiwan Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Lånte dette spillet av en kompis, prøvde det litt i går sammen med dama. Vi hadde tenkt til å spille litt sammen i Co-op, men fant ikke ut hvordan vi gjorde det. Manualen ligger hos kompisen som da er i utlandet Har prøvd å søke litt på nettet men ble ikke no serlig klokere. Kan man ikke spille singleplayergamesen i Co-op? Er det bare multiplayer på samme lag?
Ghaundan Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Er desverre bare co-op på multiplayer ja =/ en slags furry versjon av battlefield egentlig, ganske så moro.
Mr. Needlemouse Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Håper det er greit om jeg låner tråden din litt? Jeg lurer på om Conker kan spilles på xbox 360. Har veldig lyst til å prøve spillet.
TCi Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Håper det er greit om jeg låner tråden din litt? Jeg lurer på om Conker kan spilles på xbox 360. Har veldig lyst til å prøve spillet. 7274177[/snapback] Dessverre er ikke Conker fått støtte for dette på Xbox 360 ennå. Selv venter jeg også på dette.
robiwan Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Er desverre bare co-op på multiplayer ja =/ en slags furry versjon av battlefield egentlig, ganske så moro. 7274164[/snapback] Fuck, det var jo utrolig kjipt da... Så man kan liksom ikke klare/runne spillet sammen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå