m4nia Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har gjort det store; glemt passordet til en side som jeg har vært inne på, på denne pcen før. Men for en stund siden hadde jeg ett program på pcen, som fant passord som tidligere har blitt skrevet på pcen. Er det noen som vet hvilket program dette er, eller om lignende programmer? TAKKER!
geir__hk Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Hva mener du med "en side"? Er det en nettside? I så fall kan du vel bare lage ny profil. Enten det eller kontakte admin for nettstedet hvis denne da gidder å bry seg. Endret 13. november 2006 av geir__hk
Ronny73 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Hadde et annet program før som jeg ikke finner det var litt bedre og enklere , men tenker du på noe som dette eller dette? Endret 13. november 2006 av Ronny73
m4nia Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Hva mener du med "en side"? Er det en nettside? I så fall kan du vel bare lage ny profil. Enten det eller kontakte admin for nettstedet hvis denne da gidder å bry seg. 7273374[/snapback] Jeg tenkte mer på en invite side, noe viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå