Gå til innhold

Treg nedlastnings hastighet?


mad-hatter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at nedlastningshastigheten din varierer... det kommer ann på hvor bra upload de du laster ned ifra har.

 

Test gjerne hastigheten på denne siden f.eks... Speedometer-link øverst på siden. :)

7271851[/snapback]

 

Jeg bruker filelist.org da. Burde det ikke gå fortere der? Før har jeg som regel hatt 320 kb sek.

Lenke til kommentar

Du burde fjene navnet på siden og e no ganske opplagt ka linke til sida er ...org

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

(Er meldem på den sida eg og :D )

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Du burde fjene navnet på siden og e no ganske opplagt ka linke til sida er ...org

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

(Er meldem på den sida eg og  :D )

7272220[/snapback]

 

Yeye. Jeg har ikke sagt noe om noe. Det jeg sa var at jeg lasta ned noe fra filelist, som publiserer en del lovlige ting også... vel, det var de lovlige tinga jeg lasta ned.

Lenke til kommentar
husk også på at din upload struper downloaden din. Som flere andre har sagt på forumet: bruker du 70% av upload-kapasiteten din, så er automatisk 70% av download-kapasiteten opptatt. Dette er vel største ulempen med ADSL fremfor SHDLS

7273646[/snapback]

 

Jeg vil gjerne at du oppgir kilder og dokumentasjon for denne påstanden.

 

 

Forsåvidt kan du ikke laste ned i 320kb mad-hatter hvis linja de er på 2mbit.

 

Du kan jo prøve å skru ned antall connections og DHT, da det kan hende routeren blir overbelastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...