Arne Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei! No sit eg her med shamanen min som er i lvl 8 og vil ta questet call of earth. Eg har gjort litt av kvart, men no har eg kome så langt at eg skal drikke noko som heiter earth-sapta. Den finn eg i ein shamanshrine aust for Red cloud mesa. Jaujau... Men kvar er denne shrinen? Eg kjem til Kodo rock, men der er ikkje denne drikken. Eg ser på steinen, og ser mange teikn. Seier meg absolut ingenting. Nokon som veit kvar denne drikken er? PS: Eg er trøtt i dag, men eg burde vel kunne finne denne drikken? Har endra emnetittlen fordi eg ikkje haldt meg on-topic. Endret 13. november 2006 av Fjott
flakken Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Drikken er i bagen din Eller den skal være i bagen din
Arne Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 (endret) Go` morgen! Hehe, takk... Er det forresten nokon som speler shaman som kan anbefale meg å fortsette på han? Eg vil veldig gjerne spele på ein character som det er kjekkt å spele på. Kva klasse/rase kan de anbefale? Eg er lvl 8 og er tauren. Var det eit dårleg val å velge tauren? Eg kan gjerne starte på ny, lvl 8 går på 1-2-3... Kva syns de om nicket? Darkpapa. Endret 12. november 2006 av Fjott
tmolberg Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg mener altså at shaman er dritkjedelig å spille. Jeg kom til level 29 før jeg kjeda meg ihjel. Jeg har også 2 60er, rogue og priest. Disse er mye kjekker å spille på samtidig som jeg kan eie en epic geared shaman lett så bare det. Jeg mener derfor at du burde slutte på Shaman og starte en Undead Rogue eller Undead mage for all del. Mage er også kjekt å spille
Arne Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Hm... Takk for tips! Skal vurdere det. Nokon som har fleire meininger? Gnome rouge, då? Er ikkje det ganske pop?
jacoP Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Gnome Rogue er morro det selv spiller jeg Gnome Warlock som er kjempe gøy... warlock kan gå litt tregt i starten, men blir kjempe gøy etter hvert lett å få guild når du er lvl 60 også
Arne Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 (endret) Eg har ikkje sett nokon undeads, men ser ikkje dei litt rare ut? Endret 12. november 2006 av Fjott
Arne Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Eg lagde meg ein undead rouge, og dette virka litt kjekkt. Alt gjekk liksom så fort! Vil det vere like kjekkt framover, mot lvl 40-50-60? Når eg skal lage meg ein ny character, må eg vere obs på at eg må lage noko som eg kan vere fornøgd med ein god stund mtp. rase, klasse og utsjånad. Tips? Og ein ting til, eg er så TOTAL NOOB når det gjelder å lage navn til characters i spill. I guildwars klarte eg å kalle meg elementenes hersker (OH MY GOD!), og eg er redd for å gå i den fella ein gong til. Eg fann denne: http://www.rinkworks.com/namegen/ Zhou er vel ikkje så verst navn?
tmolberg Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Rogue er noe av det kjekkeste du kan være mener jeg, men hvis du er ute etter å trykke masse knapper på kort tid ville jeg gått for Fire Mage. Hvis du finner ut at du ikke liker roguen så start en mage. Warlock er kjedelig og levle i lengden men på level 60 er det temmelig kjekt. Navnet ditt har vel egentlig lite å gjøre, navnet burde være fornøyd med den tiden du spiller wow. Har erget meg MANGE ganger over hvorfor jeg kalte alten min Frogi.
GrandMa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Eg lagde meg ein undead rouge, og dette virka litt kjekkt.Alt gjekk liksom så fort! Vil det vere like kjekkt framover, mot lvl 40-50-60? Når eg skal lage meg ein ny character, må eg vere obs på at eg må lage noko som eg kan vere fornøgd med ein god stund mtp. rase, klasse og utsjånad. Tips? Og ein ting til, eg er så TOTAL NOOB når det gjelder å lage navn til characters i spill. I guildwars klarte eg å kalle meg elementenes hersker (OH MY GOD!), og eg er redd for å gå i den fella ein gong til. Eg fann denne: http://www.rinkworks.com/namegen/ Zhou er vel ikkje så verst navn? 7271821[/snapback] Det kommer vel mye ann på serveren, men jeg tipper rogues skal stresse litt med å komme seg inn i bra guilds. Jeg var rogue og faen som jeg sleit med guildproblemet. Var moro med rogue, men har alltid ønsket meg en priest/druid/shaman rett og slett fordi det er litt lettere å få ubergear på de Men du jo selvfølgelig se selv hva du spiller for. Å få supergear eller om du bare skal ha det veldig moro. Rogue er kjempegøy hvis du spiller mye alene rett og slett fordi de er veldig gode til å soloe det meste. Zhou er forresten et veldig kult navn Ikke helt min stil, men nice (mitt navn var Grandmapwnz så jeg skal kanskje ikke si så mye?)
Azagrath Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Driver selv og lvl`er opp en shaman for øyeblikket (lvl 30 nå), og jeg koser meg stort. Man kan fungere som både ren melee, healer og til dels caster (til tross for mana problemer). Har ved flere anledninger spilt shaman på test servere også, så jeg vet hva jeg går til. For min del liker jeg klassen. De som har spilt shaman lenge er kanskje lei, noe som er forståelig. Personlig begynner jeg å bli lei warlocken min, siden jeg har spilt den såpass lenge. Uansett, shaman er vel som med andre hybrider, man er ikke best i noe, men heller god i mye...
flakken Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) Er selv en lvl 60 shaman, og jeg stortrives både som caster, healer og melee. Shaman er også det som kalles en "jack of no trades" Du har ikke best melee, caster eller healing, men til gjengjeld så kan du gjøre alle tre jobbene. Det går kanskje ikke like effektivt unna som en mage, warrior eller en priest, men det får man bare tolerere. I endgame er man nesten hele tiden satt til å heale/buffe din raidgruppe med totems, men det er ikke alltid så ille som folk vil ha det til. Synd at mange folk styrer vekk fra hybridklassene og går rett på rogue og hunter... Altfor mange av de... Endret 12. november 2006 av flakken
DaXoN Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Eg lagde meg ein undead rouge, og dette virka litt kjekkt.Alt gjekk liksom så fort! Vil det vere like kjekkt framover, mot lvl 40-50-60? Når eg skal lage meg ein ny character, må eg vere obs på at eg må lage noko som eg kan vere fornøgd med ein god stund mtp. rase, klasse og utsjånad. Tips? Og ein ting til, eg er så TOTAL NOOB når det gjelder å lage navn til characters i spill. I guildwars klarte eg å kalle meg elementenes hersker (OH MY GOD!), og eg er redd for å gå i den fella ein gong til. Eg fann denne: http://www.rinkworks.com/namegen/ Zhou er vel ikkje så verst navn? 7271821[/snapback] rogue er kjedelig når du kommer til lvl 60 ^^ vis du ikke har hardcore pvp / pve gear så kommer du til og kjede deg ijel ^^ lag deg heller en warrior mye gøy og tank 4thewind ^^
flippant Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hvis du er glad i PVP under level 60 kan jeg anbefale shaman. Blir eid av en god del av dem selv, som temmelig overtwinket priest.
Arne Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Eg kjem til å spele mest PvE. Eg vurderar sterkt å starte ein undead rouge. (den eg har ser stygg ut) Men, eg lurar på ein ting, er deadmines ein instance, og kan horde gå i han? Eg har (selfølgeleg) rapportert innlegget til Co[]V[]bster, og håpar vi slepp meir av dette tullet i tråden.
Wheeljack Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg har en shaman-alt som jeg leiker litt med av og til. Har fått han til 35 nå og så langt har jeg det moro. Som tidligere nevnt så er en shaman en rimelig support-class. Hverken rein healer, rein melee eller rein ranged DPS. Jeg har restoration build primært, og jeg syntes det er gøy å se hvor lang tid det faktisk tar før jeg kneler. (Derimot bruker jeg også tilsvarende lang tid på å felle noe sjøl) Går litt surr i totemene av og til, men jeg lærer stadig å utnytte dem. Jeg er langt ifra noen end-gamer, noe jeg fort fant ut da jeg fikk min main til 60 og dem store instancene begynte og syntes derfor det var litt artig å sprette tilbake til en low-level. Shaman er en allsidig klasse som jeg syntes er litt utfordrende å spille. Deadmines er en instance ja, finnes i Westfall og horde kan også gå inn der etter hva jeg veit, har ikke prøvd men noe annet ville være ulogisk. Dem eneste instancene som er kun alliance/horde er Stockades for Ally og Ragefire Chasm for horde, ene og alene av den simple grunn at begge ligger midt i hovedbyene til de to forskjellige faksjonene og tilkommeligheten er dertil vanskelig. Endret 13. november 2006 av Gurglemuffin
Arne Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Foresten, eg driv på og lagar meg ein Undead rouge, kva hår eg finast til rouge? Lol, eg er vel det næraste ein kan komme perfeksjonist? (feilstaving? ) Heilt håplause hårtypar.
Cannabiskopen Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg mener altså at shaman er dritkjedelig å spille. Jeg kom til level 29 før jeg kjeda meg ihjel. Jeg har også 2 60er, rogue og priest. Disse er mye kjekker å spille på samtidig som jeg kan eie en epic geared shaman lett så bare det. Jeg mener derfor at du burde slutte på Shaman og starte en Undead Rogue eller Undead mage for all del. Mage er også kjekt å spille 7271408[/snapback] Ja jeg mener akkurat det omvendte om Shaman. Jeg eier rogues og mages så jævelig lett.. Har klart en marshal rogue og en knight-luitenant rogue på engang med min shaman. Er så dumt at de fleste shamans er n00bs. EDIT: Er selv enhancement/resto (Stormstrike) specced med TuF, kunne ikke kost meg mere med min shaman. Endret 13. november 2006 av BadBeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå