Gå til innhold

+magical spells bra for warlock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som jeg har forstått så er det bra med +shadow for warlock.

Men på whiteout staff fra AV så står det: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 15.

Er det bra for warlock? Trodde det var mages som bare trengte det jeg.

Link: http://www.thottbot.com/?i=40510

Hva er det best for warlock å kjøpe på exalted med AV?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ds-alterac.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to x.

.. øker damage med shadow og firespells, for en warlock.

og:

+damage > +stam > +int > +spi

Skrevet
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to x.

.. øker damage med shadow og firespells, for en warlock.

og:

+damage > +stam > +int > +spi

7269629[/snapback]

I PvP også? Hva er den viktigste statsen i PvP for locks?

Skrevet
Ok, Tusen takk! :thumbup:

Ser du er Field Marshal nazrm, så du har nok mye peiling på dette ja! :thumbup:

7271392[/snapback]

Litt offtopic her, men high warlord eller field marshal sier veldig lite om man har peiling eller ikke.

(Sikker ikke at nazrm ikke har peiling, bare at mange HW/GM ikke er helt på stasjon)

Skrevet
+damage og stamina

7270581[/snapback]

Hva er aller viktigst? Fordi jeg har en ganske bra twinket lvl 39 warlock, men veit ikke om jeg burde satse på of shadow wrath eller pure stamina. Fordi når jeg har på mitt shadow wrath set, trenger jeg bare å slenge på tre dots på non-twinks og de er døde. Men hvis jeg har mye stamina overlever jeg oftere mot andre twinks.

Skrevet (endret)
+damage og stamina

7270581[/snapback]

Hva er aller viktigst? Fordi jeg har en ganske bra twinket lvl 39 warlock, men veit ikke om jeg burde satse på of shadow wrath eller pure stamina. Fordi når jeg har på mitt shadow wrath set, trenger jeg bare å slenge på tre dots på non-twinks og de er døde. Men hvis jeg har mye stamina overlever jeg oftere mot andre twinks.

7272979[/snapback]

En god gammeldags blanding ville jeg sagt :) få masse +stam enchants i tillegg til +dmg og +stam gear, holder nok mot det meste skal du se

Endret av The_Droide
Skrevet
Litt offtopic her, men high warlord eller field marshal sier veldig lite om man har peiling eller ikke.

(Sikker ikke at nazrm ikke har peiling, bare at mange HW/GM ikke er helt på stasjon)

7272336[/snapback]

Det hadde jo vært litt morsomt om Nazrm hadde skaffet seg over 700 shadowdmg til ingen nytte :!:

Skrevet

Ja, så den filmen. Minte meg på de gode gamle dager med nonstop xp-grind på min favoritt-MUD. 800ish dmg? Ham hadde jeg betalt for å grinde med ja. Affliction ftw :dribble:

Skrevet

Hihi, I am slightly amused. ^_^

Men ja. Når du begynner å få mye +damage, så betyr crit mer. Så om du har +550-600 damage (eller mer) kan det være greit å samle sammen mer crit gear istedet for å få seg enda mer +damage. (Kommer jo også an på spec, men meh. :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...