Swafty Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hei Som jeg har forstått så er det bra med +shadow for warlock. Men på whiteout staff fra AV så står det: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 15. Er det bra for warlock? Trodde det var mages som bare trengte det jeg. Link: http://www.thottbot.com/?i=40510 Hva er det best for warlock å kjøpe på exalted med AV? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ds-alterac.html
nazrm Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to x. .. øker damage med shadow og firespells, for en warlock. og: +damage > +stam > +int > +spi
Cannabiskopen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to x. .. øker damage med shadow og firespells, for en warlock. og: +damage > +stam > +int > +spi 7269629[/snapback] I PvP også? Hva er den viktigste statsen i PvP for locks?
Swafty Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Ok, Tusen takk! Ser du er Field Marshal nazrm, så du har nok mye peiling på dette ja!
Lycantrophe Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ok, Tusen takk! Ser du er Field Marshal nazrm, så du har nok mye peiling på dette ja! 7271392[/snapback] + Damage og stamina er i utgangspunktet alt som betyr noe for en Warlock.
brillan Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ok, Tusen takk! Ser du er Field Marshal nazrm, så du har nok mye peiling på dette ja! 7271392[/snapback] Litt offtopic her, men high warlord eller field marshal sier veldig lite om man har peiling eller ikke. (Sikker ikke at nazrm ikke har peiling, bare at mange HW/GM ikke er helt på stasjon)
Cannabiskopen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 +damage og stamina 7270581[/snapback] Hva er aller viktigst? Fordi jeg har en ganske bra twinket lvl 39 warlock, men veit ikke om jeg burde satse på of shadow wrath eller pure stamina. Fordi når jeg har på mitt shadow wrath set, trenger jeg bare å slenge på tre dots på non-twinks og de er døde. Men hvis jeg har mye stamina overlever jeg oftere mot andre twinks.
The_Droide Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) +damage og stamina 7270581[/snapback] Hva er aller viktigst? Fordi jeg har en ganske bra twinket lvl 39 warlock, men veit ikke om jeg burde satse på of shadow wrath eller pure stamina. Fordi når jeg har på mitt shadow wrath set, trenger jeg bare å slenge på tre dots på non-twinks og de er døde. Men hvis jeg har mye stamina overlever jeg oftere mot andre twinks. 7272979[/snapback] En god gammeldags blanding ville jeg sagt få masse +stam enchants i tillegg til +dmg og +stam gear, holder nok mot det meste skal du se Endret 12. november 2006 av The_Droide
Hel Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Litt offtopic her, men high warlord eller field marshal sier veldig lite om man har peiling eller ikke. (Sikker ikke at nazrm ikke har peiling, bare at mange HW/GM ikke er helt på stasjon) 7272336[/snapback] Det hadde jo vært litt morsomt om Nazrm hadde skaffet seg over 700 shadowdmg til ingen nytte :!:
PSV Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Nazrm har ikke peiling og er en drittlock!! Uansett, en lock i guildet og jeg har planlagt hvordan vi skal grinde TBC sammen. http://video.google.com/videoplay?docid=50...194129060&hl=en Dette var en drittlock med blått pvp gear og robe of the void osv. (250-300dmg) Locken i guildet har +800ish dmg, og 100 timers flasking klar
Hel Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ja, så den filmen. Minte meg på de gode gamle dager med nonstop xp-grind på min favoritt-MUD. 800ish dmg? Ham hadde jeg betalt for å grinde med ja. Affliction ftw
nazrm Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hihi, I am slightly amused. ^_^ Men ja. Når du begynner å få mye +damage, så betyr crit mer. Så om du har +550-600 damage (eller mer) kan det være greit å samle sammen mer crit gear istedet for å få seg enda mer +damage. (Kommer jo også an på spec, men meh. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå