Gå til innhold

Program som kopierer hele harddisken? *løst*

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Hei

Sitter her og gleder meg over at jeg endelig har fått ny harddisk :)

Nå er det bare slik at jeg ønsker å flytte ALL informasjon fra D-disken til den nye F-disken, og etterpå flytte all informasjon fra C-disken til den da tomme D-disken. Har prøvd med DriveCopy 4.0, men dette er nytteløst med tanke på at D-disken er IDE, og F-disken er S-ATA.

Dessuten er to av diskene dynamiske.

Finnes det et brukervennlig, enkelt program der ute som kan gjøre jobben å kopiere alle filer/snarveier etc. for meg, UTEN at jeg trenger å installere alle programmene på nytt?

Er litt desperat... :ermm: alle gode svar tas i mot med glede...

Endret av Slettet+9871234
Videoannonse
Annonse
Skrevet

i gode gamle dager var det en fin dos-kommando som het "XCOPY", men vet ikke hvordan den funker nå, med tanke på store filer og andre format og greier... noen som vet noe om dette? :!:

Skrevet
i gode gamle dager var det en fin dos-kommando som het "XCOPY", men vet ikke hvordan den funker nå, med tanke på store filer og andre format og greier... noen som vet noe om dette?  :!:

7272329[/snapback]

Det er svært vanskelig å kopiere alle filene mens du er i Windows, fordi Windows alltid bruker en del filer og XCOPY vil ikke kunne kopiere filer som er åpne.

Det er derfor du har /c switchen, den lar XCOPY fortsette når den treffer på en låst fil (men filen blir ikke kopiert).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...