Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei Sitter her og gleder meg over at jeg endelig har fått ny harddisk Nå er det bare slik at jeg ønsker å flytte ALL informasjon fra D-disken til den nye F-disken, og etterpå flytte all informasjon fra C-disken til den da tomme D-disken. Har prøvd med DriveCopy 4.0, men dette er nytteløst med tanke på at D-disken er IDE, og F-disken er S-ATA. Dessuten er to av diskene dynamiske. Finnes det et brukervennlig, enkelt program der ute som kan gjøre jobben å kopiere alle filer/snarveier etc. for meg, UTEN at jeg trenger å installere alle programmene på nytt? Er litt desperat... alle gode svar tas i mot med glede... Endret 13. november 2006 av Slettet+9871234
Apetiger Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 i gode gamle dager var det en fin dos-kommando som het "XCOPY", men vet ikke hvordan den funker nå, med tanke på store filer og andre format og greier... noen som vet noe om dette? :!:
Hårek Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 i gode gamle dager var det en fin dos-kommando som het "XCOPY", men vet ikke hvordan den funker nå, med tanke på store filer og andre format og greier... noen som vet noe om dette? :!: 7272329[/snapback] Det er svært vanskelig å kopiere alle filene mens du er i Windows, fordi Windows alltid bruker en del filer og XCOPY vil ikke kunne kopiere filer som er åpne. Det er derfor du har /c switchen, den lar XCOPY fortsette når den treffer på en låst fil (men filen blir ikke kopiert).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå