Gå til innhold

G2-NoTR: Bug-hjelp i kap. 5


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nå komme lenger i Gothic 2, men har støtt på et problem, jeg er i Kapittel 5 og skal finne kaptein til båtreisen.

Jeg vet hvem jeg vil ha med men det klarer jeg ikke, personen er Torlof, han vil at jeg slipper Orcene inn i slottet i Valley of Mines før han blir med.

ok, har nøkkelen til døra går inn og drar i ''spaken'' dermed kommer det et filmklipp, men så krasjer spillet og en feilmeldig kommer opp.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse det?, jeg har ikke lasta ned noen patcher til spillet da jeg ikke har finne noen.

 

Versjonen er Gothic II Gold v1.0 tror jeg.

 

Ja jeg er klar over at jeg kan ta med en annen kaptein men liker Torlof bedre enn de andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte og lukke feilmld. når jeg skulle ta screenshot så det blei ikke noe av det, den kom heller ikke opp de tre neste gangene jeg prøvde :hmm:

 

MEN... idag fant jeg ut noe, enten er jeg veldig smart eller så er jeg veldig dum, det gikk nemlig ann og skippe videon slik som alle andre og da funka det :tease::blush:

 

Jeg har litt lyst til og se filmen da, noen som har sett den som kan forklare hva som egentlig skjer? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...