Hr. Jenssen Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har nå kommet så langt i M2TW (med normannerne) at jeg skal bli med i det hellige korstoget som den halvgale paven har stelt i stand, fordi han vil se litt action i hverdagen. Men jeg skjønner ikke helt, hvordan i huleste blir jeg med? Må jeg virkelig ta med en liten armè (1 general + 8 units, var det ikke?) og GÅ helt ned til Jerusalem?! Det vil da ta langt mer enn de rundene jeg har fått til rådighet! Hint-dama babler hele tiden om "press the "join the crusade"-button now", men når jeg trykker på "join the crusade", så går bare kamera til Jerusalem. Noen som vet om det finnes andre måter å bli med på, eller om jeg må gå hele den lange veien fra Nord-Frankrike til Jerusalem? Endret 10. november 2006 av Hr. Jenssen
Gunfreak Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 du tar en hær og stykker på mercenery kanppen, der skal der være en join crusades knapp, har selv spill i over 100 runder og har bare hatt et cruasde, og da sank hele hæren min.
Hr. Jenssen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 du tar en hær og stykker på mercenery kanppen, der skal der være en join crusades knapp, har selv spill i over 100 runder og har bare hatt et cruasde, og da sank hele hæren min. 7259966[/snapback] Så det er med andre ord ikke så smart å bli med i disse korstogene, til tross for at straffen blir at "mitt rykte ikke blir like godt som det en gang var"?
Gunfreak Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 ja, det var så jævlig mange skip som tok og angrep båten som skulle over kanalen. da sank hele jævelen
Camper_killer Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 På det lile Korstoget mitt som starta i London tok jeg over 3 slott underveis, og armeen min ble bare større og større :S Nå beleirer generalen min Jerusalem, og er 54 år gammel!(starta når han var 31).
alinor Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Du får lengre gå rekkevidde med hæren når den er en crusader hær + at du kan bruke båt. jeg brukte vel 7 runder fra bern til antioch med skip da. uansett så har du bare en viss tid på joine og når du har joinet en ganske god stund til før du må erobre, uendelig tror jeg nå kan jo andre factions crusades ta provinsen da og da blir din disbandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå