Gå til innhold

Demo av Splinter Cell: Double Agent (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra grafikk men ja, jeg er ikke så veldig imponert. Sitter med 7900GTX og spiller alt på fullt men jeg har sett bedre. De bruker Shader Model 3.0 for alt det er verdt som vanlig. Jeg kan bare ikke få ristet av meg følelsen av at dette er en port, hvor begrensningene til Xbox360 skinner igjennom i PC versjonen.

 

Synes også at Splinter Cell har tapt seg, jeg har totalt mistet interessen i det. Har gjennomført alle de andre spillene, men det er ingenting nytt i dette spillet. Det er bare det samme gamle, snike seg rundt og gå sakte bak fiendene. Det er samme hele tiden. Alt er også så hyperscripta, man kan se hundrevis av dører,stiger og tau osv, men du kan KUN være interaktiv med de hvis du faktisk SKAL gjennom den døra, eller klatre i den stigen. Alt er så utrolig opplagt.

 

Jeg savner friheten til å gjøre hva jeg vil, jeg trenger ikke ett symbol som viser meg om den og den bryteren kan hackes eller ikke. Jeg er 24 år, ikke 14 !

Double Agent var veldig skuffende for min del, jeg trenger mer innovasjon.

Lenke til kommentar

jeg har det på 360 btw, og sålangt er jeg kjempefornøyd, jeg elsker rett og slett SC's gameplay og hele opplegget rundt. og med bedre grafikk og effekter, større og mere forseggjorte baner så er det en klar 9/10 i min bok :)

 

det skal ha pluss for veldig varierte baner og.. noen er på nordpolen, ( eller er det sørpolen ?) noen er i afrika, i shanghai, et cruiseskip, et fengsel, + +.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

SP virker ikke for meg den sier **MUST CHECK** etter på kommer denne meldingen:

 

 

"

---------------------------

Microsoft Visual C++ Runtime Library

---------------------------

Runtime Error!

 

Program: ... Double Agent Demo\SCDA-Offline\system\SplinterCell4.exe

 

 

 

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Please contact the application's support team for more information."

 

 

:( Kan noen fortelle meg hvorfor?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går for det samme prinsippet her ja. Når motoren "enkelt" og greit støtter shader 2.0 så er det irriterende når de bare fjerner/ikke legger til den støtten fordi de er har blitt korruptert av nvidia/er late/whatever... Tørr jeg spørre hvorfor spillet funker på Xbox 1 forresten?:) Tror det kan være en idé og prøve å trikse litt med noen filer fra det spillet kanskje.

Lenke til kommentar
SP virker ikke for meg den sier **MUST CHECK** etter på kommer denne meldingen:

 

 

"

---------------------------

Microsoft Visual C++ Runtime Library

---------------------------

Runtime Error!

 

Program: ... Double Agent Demo\SCDA-Offline\system\SplinterCell4.exe

 

 

 

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Please contact the application's support team for more information."

 

 

:(  Kan noen fortelle meg hvorfor?

7276968[/snapback]

 

Fordi hvis man bruker blacklisting tools, så tillater man ikke secuRom å sjekke, og oppdaterte versjonen av SecuRom gjør seg vrang hvis den ikke får lov til det :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...