Gå til innhold

The Beast - taktikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært med på en del av de der, og alltid tankes den ute i det åpne. Det som skjer er at tank "blåses" bort av og til, husker ikke ordet man bruker, og aggro mistes og udyret angriper alle rundt seg. Er det noen her som har vært med på at den tankes i hjørnet med høyet slik at udyret har ryggen til alle de andre i raidet? Det er jo slik taktikk man bruker i større raid hvor det finnes disse som "blåser" tanken bort bl.a. i BWL og hos Onyxia. Alle vet, som har vært med, at i raid så skal tanken ha ryggen til veggen hvis mulig, men folk tenker aldri på at det kan og bør man gjøres mot The Beast også, selv om den er mye lettere å ta ned. Hadde den vært vanskeligere å ta så hadde kanskje folk tenkt litt lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uhm.. Tank mot en vegg, eller bruk en offtank? Burde strengt tatt ikke være nødvendig å gjøre det heller, om ikke du gjør UBRS med lvl52 folk. ><

EDIT: err, skriveleif

Endret av nazrm
Skrevet

uhh, tank hunden borte i det mørke hjørnet, så man ikke blir fearet inn i eventuelle mobs i rommet ved siden av.

Det er jo bare som en vanlig tank fight..

Skrevet

Til dags dato har jeg aldri opplevd at noen tank har klart å holde aggro på the beast slik at beistet blir stående i ro. Men har er i grunnen lett uansett. Bare la warriors krangle om å aggro ham. alle i raidet løper uansett rundt som høns ettersom the beast skifter aggro over an lav sko. Når jeg spilte med min hunter alt tok jeg aggro 5 ganger...men ingen fare..han bare kom løpende mot meg..kicka meg bort og fokuserte på en ny...tok ikke noe særlig skade av det hele. Eneste som wiper på The Beast er folk som er helt ny i UBRS og med sucky gear.

Skrevet

Vi har tatt han med 1 warrior, 2 druids, 1 mage og 1 rogue. Var ikke veldig vanskelig, vi får alle aggro en eller annen gang, men man har da gear så det holder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...