Dinsdale Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Ser bra ut. Håper MS-Norge følger etter snart. Syntes det var et ryddig og rent utseende. Om utvalget blir bra er dette en sikker vinnertjenste. Når PS3 kommer med det samme bør norge få fingen ut og levere mer båndbredde.
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Får håpe vi ser tjeneste her til lands fortere enn svint ja, det er i hvert fall sikkert at de får loppet noen kroner av meg med dette Håper de får ut flere filmer eneste - foretrekker å leie film over tv-serier.
Mala Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Ja dette kan jo bli bra det! Men gi oss først ein større HDD
arnizzz Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Give us HD filmer for rent. Da trenger jeg ikke HD-DVD
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Vi får virkelig håpe TV2 slenger seg på dette, så vi kan få high-def Hotel Cæsar, Skal Vi Danse og andre høydare. Håper dog vi får dra nytte av mange av partnerene Microsoft har fått med på lasset i USA, hadde vært sweet å kunne dra ned siste South Park i HD hver uke.
-Mr.T- Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Vi får virkelig håpe TV2 slenger seg på dette, så vi kan få high-def Hotel Cæsar, Skal Vi Danse og andre høydare.Håper dog vi får dra nytte av mange av partnerene Microsoft har fått med på lasset i USA, hadde vært sweet å kunne dra ned siste South Park i HD hver uke. 7249066[/snapback] South Park sendes vel ikke i HD så vidt jeg vet...
BlastyTrasty Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Give us HD filmer for rent. Da trenger jeg ikke HD-DVD 7248622[/snapback] Stemmer! Entertainment on demand er framtida. Men dei må først få opp farta på XBL serverane sine. Reknar nesten med at det er med i planen. Fordi ein HD film på 4-10gb kjem til å ta long tid, slik hastigheten er idag. Misforstå meg rett, eg får full speed heime eg - men når mykje fleire brukarar sluttar seg til tjenesta, og lastar gigabyte på gigabyte, så vil loaden bli rimelig stor, og farten synke.
Nonsens Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Men dei må først få opp farta på XBL serverane sine. Reknar nesten med at det er med i planen. 7249281[/snapback] Mener jeg leste at filmene / TV-seriene kommer til å håndteres av egne servere som ikke er med i resten av XBL-nettverket. Dermed skulle kaoset som oppstår når 3 millioner mennesker alle skal ha den samme nye demoen på en gang ikke påvirke filmnedlastningen.
kewell79 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, MS skal ha egne servere på film/tv tjenesten, får håpe det blir mulig å laste ned med max speed også på linjene våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå