Gå til innhold

Hvordan Bli lvl 60 FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en guide for hvordan man kan bli lvl 60 fort?

har sett de seller noe på ebay men jeg vil høre hva dere sier :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil bli lvl 60 fort istedet for å virkelig ha det gøy å spille kan du grinde

til du får vondt i magen. Det er den kjappesten utenom ebay.

Foreslår heller at du tar deg inn i spillet, koser deg med det sosiale aspektet ved det,

opplever nye ting og tar ting steg for steg.

Mvh,

meg

Skrevet (endret)

Hvis du spiller for å ha det gøy går det ganske fort. Hvis du spiller for å bli lvl 60 asap og ikke vet hvordan kan du kjøpe noe som heter Everquest.

Endret av Meldarion
Skrevet
Hvis du vil bli lvl 60 fort istedet for å virkelig ha det gøy å spille kan du grinde

til du får vondt i magen. Det er den kjappesten utenom ebay.

Foreslår heller at du tar deg inn i spillet, koser deg med det sosiale aspektet ved det,

opplever nye ting og tar ting steg for steg.

Mvh,

meg

7247525[/snapback]

Det er det absoultt beste etter min mening også. Stress er ikke gøy og man kan fort bli lei. Ta den tiden du trenger og ikke vær desperat så blir du nok 60 en vakker dag...

Skrevet (endret)

Hvis du vil bli 60 asap så gjelder det å finne seg noen mobs man "liker" å slakte ned. Så slakter du de fra +1 til -4/5 level før du finner deg nye. Da holder du høyere xp/h enn Jame's Levelingguide, hvertfall som hunter/rogue/druid...

Non- stop grinding, kun ta med de viktigste questene som gir deg gode items eller hvis de omhandler slakting av de mobsa du holder på med

Endret av kristteo
Skrevet

Ganske uenig i farmetaktikken..

Den absolutt raskeste måten er å gjøre quester. Farming avhenger av rested, og rested har du ikke tid til hvis du skal levle fort.

Plukk opp alle questene du kan i ett område, vit hva du skal og gå runden rundt mappet mens du gjør questene. Party med andre folk som våser rundt tar tid og gir mindre xp. Lever questene, selg og reparer, ut på ny runde med follow-ups o.l.

Eneste du trenger å ta deg tid til er en runde ah før du logger av og nye skills annenhver level.

Skrevet
Ganske uenig i farmetaktikken..

Den absolutt raskeste måten er å gjøre quester. Farming avhenger av rested, og rested har du ikke tid til hvis du skal levle fort.

Plukk opp alle questene du kan i ett område, vit hva du skal og gå runden rundt mappet mens du gjør questene. Party med andre folk som våser rundt tar tid og gir mindre xp. Lever questene, selg og reparer, ut på ny runde med follow-ups o.l.

Eneste du trenger å ta deg tid til er en runde ah før du logger av og nye skills annenhver level.

7249202[/snapback]

Ikke snakk om. farming av riktige mobs går fortere uansett. skal du gjøre quester må du bruke masse tid på å gå samt levere questene, mange skal ikke engang leveres der du fikk dem.

Fast xp. fyll bagen med mat/vann og gjør som folk har skrevet over, finn mobs med lav hp og rask spawn tid.

//

tgo

Skrevet (endret)
Denne metoden har bare et problem.. Den er fryktelig kjedlig...

7249279[/snapback]

Fortsatt raskest ;) Grinda fra 50-60 med warrioren, og fra 1-50 med magen.. Snork....

Endret av Smeagoldfish
Skrevet (endret)

Questing >>>>> grinding. Har selv nå levla en priest fra 1 til 40 på kort tid. Ved kun å gjøre quester, min /played for øyeblikket er 3 dager og 23 timer.

Det er bevist flere ganger at questing knuser grinding, bl.a. av Joana

han hadde 4 dager 20 timer /played til 60 :)

Ingenting er kjedligere enn å grinde hele veien fra 1-60. Med questing får du mer variasjon som også gir bedre motivasjon og mindre frustrasjon (som hellers fører til at du ikke gidder å spille så mye)

Endret av zbegra
Skrevet
Questing >>>>> grinding. Har selv nå levla en priest fra 1 til 40 på kort tid. Ved kun å gjøre quester, min /played for øyeblikket er 3 dager og 23 timer.

Det er bevist flere ganger at questing knuser grinding, bl.a. av Joana

han hadde 4 dager 20 timer /played til 60  :)

Ingenting er kjedligere enn å grinde hele veien fra 1-60. Med questing får du mer variasjon som også gir bedre motivasjon og mindre frustrasjon (som hellers fører til at du ikke gidder å spille så mye)

7249444[/snapback]

Om det er kjedelig eller ikke har jo ingenting med saken å si. en quest med elendig drop rate er også forferdelig frustrerende .raskeste vei til 60?.

quester gir god xp men du bruker altfor mye tid på å gå. dessuten når du quester gjør man som regel quester på samme lvl eller 1 til 2 høyere. noe som gjør at det hele også tar lengere tid. og den guiden?? det finnes sikkert 100 andre guider som sier noe annet.

//

tgo

Skrevet

Står fremdeles for at quester er raskere enn grinding..

Når du farmer får du kun xp pr mob du dreper.

Når du quester får du all xp'en du får pr mob du dreper, + en massiv bonus når du leverer questen, for å ikke snakke om penger, reputation og items.

Og når jeg snakker om questing er det ikke å plukke opp en quest, løpe til ett sted, gjøre ferdig questen og levere igjen. Gjør du det riktig plukker du alle questene i ett område, går runden og drar med deg masse quester samtidig som du denger masse mobs.

Dette er garantert mye mer effektivt enn bare å farme mobs hele tiden.

Og, som de andre har nevnt, farming er ugudelig kjedelig..

Skrevet

har du spilt igjenom før og kan en del av questene + god bruk av thottbot er questing den raskeste måten.. men instance+quest er også en god ting.

Skrevet
har du spilt igjenom før og kan en del av questene + god bruk av thottbot er questing den raskeste måten.. men instance+quest er også en god ting.

7249745[/snapback]

Hvis man er så heldig å finne en ålreit gruppe.. På min server (greekjuros) er dette nesten umulig. Eneste PuG som ikke wiper er gruppe med kompiser.

Kronisk nesten, har vært borti 4 wipes før båten i Deadmines med ett helt ok gearet/levlet party :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...