Gå til innhold

HD DVD Player reviews - Xbox 360


kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

:dribble: Sånn hadde vært litt kjekt å ha kanskje, men foreløpig så klarer jeg fint å se HD-filmer på min HTPC.

 

 

Men er jo ganske billig, så må vel kanskje kjøpe meg en når den kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor får man kjøpt denne spilleren billigst (når den slippes)? USA? Vil det i såfall være noe negativt ved å ikke kjøpe en europeisk utgave, sånn bortsett fra strømadapteret? Jeg vurderer sterkt en slik spiller nå. Har hørt noen rykter om at den vil være sonefri, men siden den er koblet til 360, så tenker jeg at kanskje MS gir oss en update etter hvert som gjør spilleren ikke sonefri, hvem vet? Noen som kjenner godt til dette temaet og kan komme med et svar så er jeg takknemlig:) Hvis ikke så får jeg vente til februar/mars.

Lenke til kommentar

Det følger ikke med King Kong her i Europa, jeg har bestilt fra videogamesplus.ca , 1498 kr inkl frakt, levert med DHL

 

Den er sonefri, iallfall til sent 2007, spillere(1 og 2 generasjon) som er allerede sonefri forblir det også, jeg rekner microsoft tenker det samme(blir vel endel sure kunder som har endel PAL og NTSC filmer og plutselig er den ikke sonefri lenger for å si det sånn)

 

 

Kjøper du fra samme plass som meg , trenger du bare tenke å kjøpe en strømadapter 230 til 110, da spilleren er dual og takler både 110/230 og ikke trenger transformator, du får den nok tilsendt allerede neste uke

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
You will be completely blown away by HD DVD whether you have a 720p, 1080i, or 1080p set. The colors are amazing, the detail is amazing, and the complete lack of MPEG2 artifacts that plague DVD (and Blu-Ray for that matter) will put a smile on your face. Trust me, you won't be disappointed.

 

And if you really want a treat, pick up The Fast and The Furious: Tokyo Drift HD DVD/DVD Combo Disc and check out the interactive U-Control features it has during the race scenes (i.e. realtime damage reports, GPS tracker, storyboards, pip video commentary, etc). Even if the movie isn't so hot, its an incredible demo disc for the format - and even if you don't have the HD Drive yet but are planning to get one, it is a combo disc meaning you can buy it now and play the DVD side in your regular DVD player then once you get the HD DVD addon play the other side for HD goodness!

Lenke til kommentar
You will be completely blown away by HD DVD whether you have a 720p, 1080i, or 1080p set. The colors are amazing, the detail is amazing, and the complete lack of MPEG2 artifacts that plague DVD (and Blu-Ray for that matter) will put a smile on your face. Trust me, you won't be disappointed.

 

And if you really want a treat, pick up The Fast and The Furious: Tokyo Drift HD DVD/DVD Combo Disc and check out the interactive U-Control features it has during the race scenes (i.e. realtime damage reports, GPS tracker, storyboards, pip video commentary, etc). Even if the movie isn't so hot, its an incredible demo disc for the format - and even if you don't have the HD Drive yet but are planning to get one, it is a combo disc meaning you can buy it now and play the DVD side in your regular DVD player then once you get the HD DVD addon play the other side for HD goodness!

7257059[/snapback]

Faktisk ein av dei filmane eg tenkte eg sku kjøpa for å få testa HD-DVD.
Lenke til kommentar

Noen som vet om butikker i utlandet som er raske til å sende filmer?

 

 

bruker bestillte fra dvdboxoffice.com, men folka der er j**** trege på å få sendt ut

 

Har Serenity på vei da iallfall :D

 

Edit: har bestilt 1 film fra www.dvdstrax.com og 1 fra www.hidefdvd.com, får se hvem som er raskest

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Meget merkelig at MS ikke gir den ut med King Kong her også. Den må vel være noe av det mest ideelle man kan vise HD-DVD frem på.

 

Og får man i det hele tatt kjøpt noe særlig HD-DVD filmer i Europa enda ?

7257615[/snapback]

Eg trur utvalet er heller labert. Med tanke på at ingen HD-DVD spelar er lansert her i desse kantar endo.(?)

 

Men utvalet på HD-DVD filmar er jo upåklageleg. Så ein må nok berre ha litt IS i magen, så kjem det nok når tida er inne.

 

Men ja, er litt dårleg at det ikkje følg med film her i Europa. Når ein først kjøpar noko slikt, vil ein jo ha ein 'episk' film å teste det med.

Lenke til kommentar
Meget merkelig at MS ikke gir den ut med King Kong her også. Den må vel være noe av det mest ideelle man kan vise HD-DVD frem på.

 

Og får man i det hele tatt kjøpt noe særlig HD-DVD filmer i Europa enda ?

7257615[/snapback]

 

http://www.dvdstrax.com/no har 6 sider med HD DVD-filmer. Flesteparten av dem koster 179 kr. Tenkte jeg skulle slå til med noen derfra, hvis jeg ikke finner noe billigere et annet sted. De har også rask leveringstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...