Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette spillet er helt sinnsykt, satt i halve natt og spilte. Sp delen tar helt av, å så mye som skjer på skjermen og samtidig beholder spillet en god flyt. Imponert! Online biten ble jeg hektet på med en gang. Spilte mot 23 stk og spillet gikk greit for det. En god flyt selv med mye total kaos. Å gøy var det og! Tror vi på gamer må samles for og ta en stor match sammen :thumbup:

Skrevet

hvis du tar "quick match" og velger "custom game" for så å trykke A når det står any på alle valgene. Kommer det opp ei liste over alle som hoster games.

Der står navnet på han som hoster. klart det skal mye til å huske alle "kompisene" dine på friendslista. Men er ikke værre en at vi planlegger ett klokkeslett også hoster en med "kjent" navn ett game! easypeasy. for å hoste er meget simpelt!

Selv likte jeg det moduset som du må angripe ett flagg om gangen, der er 5 flagg totalt. (kommer vel an på antall spillere) også må du ta ett flagg før du får gå videre til neste. Noen som vet hva denne formen heter? :dribble:

Personlig likte jeg ikke multiplayer biten så alt for mye, med så mange på hvert lag og alle egentlig bare går en vei (den korteste) føltes det mer ut som zerging. Dog noen campet med sniper her og der. Syns forresten den ikke bør være oneshot kill, iallefall ikke i beina osv. Ingen lagg dermot, men jeg og 2 venner syntes det ble ganske så kjedelig, spesielt siden kampen var over på 2 sekunder vanligvis, uten at den som døde fikk særlig mulighet til å gjøre igjen.

Jeg også følte det litt sånn med det samme jeg prøvde MP. Men dette tok seg kraftig opp, etterhvert som jeg ble bedre og klarte å lese karta og våpena litt.

Men som sagt, alle kan ikke like alt :)

Mvh

-Shaft-

Skrevet
dette spillet er helt sinnsykt, satt i halve natt og spilte. Sp delen tar helt av, å så mye som skjer på skjermen og samtidig beholder spillet en god flyt. Imponert! Online biten ble jeg hektet på med en gang. Spilte mot 23 stk og spillet gikk greit for det. En god flyt selv med mye total kaos. Å gøy var det og! Tror vi på gamer må samles for og ta en stor match sammen  :thumbup:

7262435[/snapback]

Ble en smule skuffet over flyten i MP delen. Folk har sagt at de ikke merker noen Lag i det hele tatt, men spillet lagget godt hos meg. Ikke det at du ser laging noe særlig på skjermen. Men til tider måtte kunne jeg skyte noen 4-5 ganger i ryggen med Kar 98 uten at de døde. Og noen ganger har jeg sett det "kommer meg i sikkerhet bak en vegg men blir alikevel drept" syndromet. Skal sies at dette var en quick game der de fleste var amerikanere.

Men uansett. CoD3 er fantastisk moro! Tror jeg utsetter innkjøp av GeOW et par uker, kanskje til over jul. For dette spillet var konge! :thumbup:

Skrevet

Fatter ikke hva MS tenker på som venter med Gears her i Europa til den 17 eller hva det er.

Call of Duty 3 kommer til å stjele MASSEVIS av salg fra Gears her. Det selger jo som bare det, og tror ikke alt for mange vil kjøpe Gears rett etter at de har kjøpt COD3. En tabbe av MS dette sier nå jeg.

Skrevet

Spillet har har høstet nesten like mange forhåndsbestillinger som Halo2(1.5mill). Sikkert mange som kjøper spillet i butikken også. Og sikkert ein håndfull som meg som kjøper dette òg COD3 :p

Skrevet (endret)
Ja jeg skal kjøpe begge deler!

:love:

Å mala jeg skal griseeie deg både i CoD3 og GeoW  :love:

7263148[/snapback]

Det skal vi bli to om :!:

Endret av avanore
Skrevet

Single player delen er helt grei, eneste som irrterer meg litt er animasjonen til soldatene når de prater, er jo til tider umulig å identifisere hvem som prater(liker å følge med). Ellers det jeg liker med singel player delen er at ting kan være veldig hektisk til tider og det er bare rått, skudd og granter overalt!

Multi player delen er konge, og dette er hovedgrunnen til at jeg kjøpte CoD3, 24 player blir så kaos at det rett og slett bare er artig, føles virkelig som en krig, ellers så er det rett og slett morsomt, og det at man kan kjøres tanks og andre fremkomst midler er også en god ny ting.

Skrevet
Fatter ikke hva MS tenker på som venter med Gears her i Europa til den 17 eller hva det er.

Call of Duty 3 kommer til å stjele MASSEVIS av salg fra Gears her. Det selger jo som bare det, og tror ikke alt for mange vil kjøpe Gears rett etter at de har kjøpt COD3. En tabbe av MS dette sier nå jeg.

7263024[/snapback]

Hvor mange brukernavn er du oppe i nå? Fedorov, Larionov, Staal, Hossa, Sakic, Iginla. Begynner å bli en del. Kanskje på tide å ta et hint, siden du vel blir utestengt etter et par ti-talls poster hver gang... :thumbdown:

Uansett. MS eier ikke EA eller Epic Games såvidt jeg vet, så de velger nok ikke selv når spillene skal slippes ut. Og jeg tror ikke det er så veldig mange som kun kjøper ett av spillene hvis de først har lyst på begge to.

Skrevet

For et spill dette er!! Det desidert beste på Xbox 360 til nå.. Liker SP delen svært godt, men jeg tror jeg trenger litt tid til å forelske meg like mye i MP. Føler det er en litt billig blanding mellom Battlefield og Cod, pluss at jeg sliter med å joine pga de kjente problemene.

Nå gleder jeg meg til Gears of War!!:D

Skrevet

Hmm synes CoD3 skuffet stort når det kommer til splitscreen multiplayer... Hvorfor ha med denne funksjonen når banene er alt for store til å spille på med 4 stykker? Er dørgende kjedelig å spille slik banene er nå.

Hadde tenkt å kjøpe CoD3, men etter å ha prøvd det i noen timer så kjøper jeg nok CoD2 i stedet for, pga den overlegne splitscreen multiplayeren.

Og hvis noen vet hvordan man fikser det slik at kartene blir mindre så er det bare å si i fra ;)

Skrevet
dette spillet.....

7262435[/snapback]

Ble en smule skuffet over flyten i MP delen. Folk har sagt at de ikke merker noen Lag i det hele tatt, men spillet lagget godt hos meg. Ikke det at du ser laging noe særlig på skjermen. Men til tider måtte kunne jeg skyte noen 4-5 ganger i ryggen med Kar 98 uten at de døde. Og noen ganger har jeg sett det "kommer meg i sikkerhet bak en vegg men blir alikevel drept" syndromet. Skal sies at dette var en quick game der de fleste var amerikanere.

Men uansett. CoD3 er fantastisk moro! Tror jeg utsetter innkjøp av GeOW et par uker, kanskje til over jul. For dette spillet var konge! :thumbup:

7262496[/snapback]

Lag kan bety mye for mange. Hvis du mener lag som i at spilleren plutselig hopper 10m frem eller står stille - fryst. Da er det lag. Det har jeg ennå ikke merket selv om jegf har spilt kun mot amerikanere for det meste.

Hakking, framedrops merket jeg litt da jeg spilte mot 23 andre. Men langt fra uspillbart eller plagsomt. Tross for Air strikes, bomber, 10 + på skjermen på en gang. Mye røyk og tåke. Var flyten der.

Tenker jeg meg om spilte jeg mot en plagsom amerikans unge som bare kunne spille med munnen sin. I å slenge "store" ord og trodde han var noe. Lyden på micen hans "lag`a"

Skrevet
Hmm synes CoD3 skuffet stort når det kommer til splitscreen multiplayer... Hvorfor ha med denne funksjonen når banene er alt for store til å spille på med 4 stykker? Er dørgende kjedelig å spille slik banene er nå.

Hadde tenkt å kjøpe CoD3, men etter å ha prøvd det i noen timer så kjøper jeg nok CoD2 i stedet for, pga den overlegne splitscreen multiplayeren.

Og hvis noen vet hvordan man fikser det slik at kartene blir mindre så er det bare å si i fra ;)

7269630[/snapback]

Prøv xbox live guest så blir dere mange nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...