Gå til innhold

Glint sin anbefalingstråd


Acrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble mast etter dødsmetall her i tråden, så jeg kan vel tipse den gemene hop om et band ved navn Necros Christos.

 

NECROS_CHRISTOS_Grave333.jpg

 

Plukket ned Grave Damnation-demoen deres ned fra hylla igjen her om dagen, og jaggu...rart jeg ikke har hørt mer på dette må jeg innrømme. Groovy og tung midtempo death metal, med fin bruk av synth og sånt her og der. Grimme saker. Vil meget gjerne ha fullengder fra denne gjengen snarest.

 

http://www.darknessdamnationdeath.com/

Lenke til kommentar
Og jeg må også nok en gang(?) si litt om Slomo, som har gitt oss årets deiligste drone-plate...nemlig "The Creep". En timeslang sonisk blowjob.

7238158[/snapback]

Syns den var litt lite intens og uinteressant, men skal gi den en sjanse til snart (er ikke bare bare å høre på 60 minutter med drone i strekk).

 

Keep them bitches coming. Har du ikke noe ambient eller Björk - Unison-aktig på lager? ;)

Lenke til kommentar
Syns den var litt lite intens og uinteressant, men skal gi den en sjanse til snart (er ikke bare bare å høre på 60 minutter med drone i strekk).

7698620[/snapback]

Intens? Dette er langt fra noen kjapp 75kroners nigeriansk håndjager, men en timeslang blowjob fra en tannløs Camden-hore. Skittent, treigt og går ingensteds. O)))-Yeah... Monoton drønning pirrer klorofyllet mitt i alle fall. :love:

 

Keep them bitches coming. Har du ikke noe ambient eller Björk - Unison-aktig på lager? ;)

7698620[/snapback]

 

Devin Townsend - The Hummer er en merkelig oppløftende ambient-plate. Slomo vil dra deg et par meter ned i jorda og bryte deg ned innenfra ved hjelp av autoerotisk fotosyntese i en eneste stor dampende sky av jordgasser, feromoner og oljedamp. Men The Hummer løfter deg opp i de øvre deler av atmosfæren og lyser opp hjernen din med alfastråler i gyllent, drivende hvitt SUNNshine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

k da

 

Mistress er et band jeg har nevnt og masa om her på forumet ved flere anledninger. In Disgust We Trust fra 2005 er plata hvor alt klaffet for bandet.

 

1536.jpg

 

Fett oldschool cover!

 

Finnes ikke et eneste dårlig eller middelmådig spor her. Skitten, groovy, sludgeinfisert grindmetal, med dritfet vokal og overraskende gode tekster som bonus. Hva høydepunkter gjelder må man nevne "Whiskey Tastes Better" (tidenes refreng?) og sistesporet "Shovel", et ultraseigt jævla sludgehelvete av en instrumentallåt.

 

 

YE!!

 

http://www.myspace.com/mistress666

Lenke til kommentar

The Hummer, altså. Har bare hørt den én gang, men kan ikke si det satt som et skudd. Drone og ambient har ikke fått oppriktig fotfeste her i gården ennå. Deathprod og andre lurifakser stiller jeg meg videre litt uforstående til. Tenker jeg hører The Hummer igjen snart med anlegget på litt fullere guffe ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Har du glemt av tråden din Glint? :innocent:

8909553[/snapback]

 

ya, faktisk o_______O

 

Har du noe i samme gate som Ahab Glint?

8909910[/snapback]

 

Wijlen Wij

 

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=560221

(all songs in one go ---> hi-fi)

 

Og så over til hvorfor jeg nå bumper denne tråden:

 

l_67b8912b9305d20692f196c715f2ff7a.jpg

 

Denver Broncos

 

Munly, Slim Cessna og Dwight Pentacost serverer nydelig folk/americana. Dette er perfekt for sene sommerkvelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...