big lebowsky Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Når jeg skal installere Windows på pcen finner ikke installasjonen noen partisjoner, det står bare: Ukjent stasjon: Ingen disk i stasjonen fire ganger nedover og hvis jeg trykker på noe får jeg en bluescreen. Jeg har forsøkt å installere Linux Ubuntu som fungerte helt fint, men som er altfor stress å bruke.
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei hvilken maskinvare har du? Er det sata-disk det er snakk om her?
big lebowsky Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Ja to stk en på 150 og en på 300
big lebowsky Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 ellers er det hovedkort: MSI K8T NEO-FIS2R HK Socket 754 prosessor: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754 minne: Corsair 512 MB skjermkort GeForce 7800LE
nebrewfoz Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Mange som skal installere Windows XP på SATA-disker må legge inn drivere (for SATA-kontrolleren) på diskett i starten av setup-prosedyren. Kanskje dette også gjelder deg? Grunnen er at Setup-programmet ikke klarer å finne disken(e) hvis den ikke har fått lest inn driveren på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå