Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - First impressions (Eurogamer.net)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoisted away from the AI demo, we find an empty chair and get to play. It's a level set in Prypiat, the town built to house workers at the Chernobyl power plant. There's no disguising it: S.T.A.L.K.E.R. does looks dated. The level sees you start with a squad of NPCs taking out snipers, and the modelling on your compatriots could never be described as "cutting edge". But we're talking here about a completely open-ended game with 60 hours of play and a massive area. It certainly looks better than adequate, just "2005" as opposed to "2006". Remember Operation: Flashpoint? Graphics didn't matter then, did they?

Hele artikkelen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler grafikken kommer til å være så viktig her. Syns ikke folk flest at Far Cry, Doom 3, Half Life 2 etc har god nok grafikk? Så lenge STALKER holder den kvaliteten bør gamingverdenen være helt åpen til den, og heller bekymre seg om resten. Tror/håper jeg hvertfall.

Skrevet

Ser svært spennande ut, dette her. Men det må jo kome ut om det skal spele nokon rolle. :) Konseptet minner meg litt om Boiling Point, eit spel eg lenge såg veldig fram til å prøve. Så får vi berre håpe at det vert litt færre bugs i Stalker. ^_^

Skrevet

Gleder meg i alle fall til dette spillet kommer ut. Grafikk eller ei, det høres ut til å bli meget spennende og noe helt annet enn det vi har fått servert fra andre spill i årenes løp.

Håper bare det ikke skuffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...