Gå til innhold

Billigste Xbox 360 Core I Vestfold?


Pc Lynet

Anbefalte innlegg

Hei er på jakt etter en Xbox 360 Core. Har 2100kr. Har 16 orginale xbox spill som jeg akuratt har kjøpt på tilbud. Så jeg skulle helst hatt en HD. Billigste jeg har finni er 1795 på Elkjop.no. I min lokale koster den 2399kr :dontgetit:

Er det et godt tilbud? Noen som vet om et billigere Core i Larvik, Sandefjord evnt. Tønsberg?

 

mvh

Pc Lynet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke for å gå off topic, men du har forsikret deg om at de spillene du kjøpte til vanlig xbox vil fungere med xbox 360? er ikke alle xbox spillene som fungerer med x360, så da er det greit og ta en tur innom denne linken: HER

 

og EDIT: 2399 kr er mye for en Core, kjøp ikke core med mindre den ligger rundt 1700-800 kr...

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

andr3asb:

Har sjekka de. Bare 3 ut av 16 xbox spill er ikke kompitable :thumbup:

 

rekyl:

Du har et godt poeng der, core + hd =2600kr Fant tilbuds avisa fra Elkjøp i reklame haugen :D

De solgte Premium til 2795 kr. Forstår ikke hvorfor de selger Core til 2400kr da... Jeg synes det høres ut som et godt tilbud, eller?

I så fall blir jeg nødt til å spare en måned til, men den som venter på noe godt kan vente lenge :cool: Er det sannsynlig at prisen stiger i desember ca den 15?

 

Og lurer også på om noen vet hva de selger Core for på Obs!, mener å huske at de hadde core til 1500kr en tid tilbake...

 

Takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Bare et lite tips... har du Telenor ADSL og har hatt det over 12 mnd. så kan du videreføre abo. ditt og få en veldig hyggelig pris på Xbox 360. :)

7240613[/snapback]

Hvordan går jeg fram, Pappa har Online ADSL :dribble:

7240680[/snapback]

Hvis bindingstiden har utløpt (hatt abo. i over 12 mnd. og ikke fornyet det) så kan du få avslag på f.eks. Xbox 360 som du kan kjøpe i de fleste butikker som selger begge deler.

 

Du har hvertfall Elkjøp og Expert som selger disse.

Jeg tror prisene blir ca. disse hvis du binder deg til 12 nye måneder:

 

Core: 1.499 kr.

Premium: 2.499 kr.

 

Ta prisene med en liten klype salt, men mener hukkomelsen er ganske god. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...