Gå til innhold

Hvilket spill skal kjøpe/ønske meg til JUL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går opp og ned når jeg har lyst på spill, vil ha Canis Canem Edit eller Shadow Of The Colossus. Har sett at begge har nesten fått samme terningkast. Problemer er hvem skal jeg velge? Lenge er spilllengden på Canis Canem Edit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg går opp og ned når jeg har lyst på spill, vil ha Canis Canem Edit eller Shadow Of The Colossus. Har sett at begge har nesten fått samme terningkast. Problemer er hvem skal jeg velge? Lenge er spilllengden på Canis Canem Edit?

7270897[/snapback]

Uten å ha spilt det kan jeg si at det er nok lengre en Shadow of the Colossus (SOTC). Når man har gått igjennom spillet får man en 'sandbox'-mode, som betyr at man kan løpe rundt å gjøre hva man vil.

Skrevet

hva som er lang spilletid på et spill er vel litt avhengig av sjanger... action spill synes jeg bør ligge på rundt 10-15 timer.... sportspill bør egentlig fenge med jevn spilling et helt år! ;P til neste versjon kommer....

Skrevet

Alle spel som kjem på nyare konsollar i tillegg til PS2 vil ha eit grafikkmessig forsprang, men det er gameplay som gjelder.

Uansett spurte han om spel til PS2, ikkje PS3.

Skrevet

Nå har jeg et problem, hvem skal jeg ønske/kjøpe meg: Tony Hawk American Sk8land til Nintendo DS eller Tony Hawk Project 8 til Sony PS2?? Krise

Skrevet (endret)

Tony Hawk's Project 8

Kva andre synest om THP8.

Fikk meg Project 8 idag og har spilt litt. Herregud så jævli bra. Endelig tilbake til det gamle og mye av det overdrevne er vekke. Meget, meget, meget bra så langt!
Jeg vil mene det er det beste spillet i serien etter at de slutta med Pro Skater, men helt der oppe med Pro Skater er det ikke.

American Skateland på ein miniskjerm eller THP8 på TV'en? Eg hadde aldri vært i tvil.

Endret av Zeph
Skrevet (endret)

På? Project 8?

Har nemelig lyst på begge, men kan bare ønske meg 1. eller kjøpe 1.

Endret av SWRT91
Skrevet
skal ikke ha det, skal ha: Tony Hawk American Sk8land til Nintendo DS eller Tony Hawk Project 8 til Sony PS2?? Krise

7298832[/snapback]

Skrevet

Hvem skal jeg velge, jeg vil gjærne se en film om hvordan storyen er på american sk8land.

Hver gang jeg ser filmer fra begge spillene vil jeg ha de mer og mer.????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Gjør det enkelt for deg sjøl, kjøp begge etterhvert. Siden du har så lyst på begge to, blir det garantert fornøyd uansett hvilket spill du belger først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...