Plomma2 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei. Jeg har nettopp begynt å spille Oblivion. Jeg går for en ren warrior-karaktér, så jeg må vel inn i fighters guild, hvis jeg har skjønt systemet riktig. Problemet er bare at jeg ikke finner noen. Jeg spurte en vakt og han sa det ikke var noen guilder i byen. Kartet som fulgte med spillet er jo helt håpløst og absolutt ikke til hjelp. Nå er det mulig at jeg ikke skal finne dem enda, siden jeg nettopp har karret meg ut av fangehullet. Er dete flere "guildhus" for hvert guild, eller er det bare et sted i hele verden for hvert guild? - Plomma
Rescue me Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du finner fFighters Guild og Mage Guild i alle byene utenom Imerial City.
Wh1nerG Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Visst du vil bosette deg i en by anbefaler jeg Anvil - Stort hus, Fighter's & mage's guild der.
Arne Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er ikkje sikker på om dette er spoiler, men alikevell: ...og viss eg hugser rett, så finn du ein representant for thieves guild utanfor imperial city. Dark brotherhood blir du med i ved å drepe ein vilken_som_helst mann/dame (sivil). Etter du har gjort det, må du sove, og når du våkner, kjem det ein mann til deg og spør om du vil vere med i DB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå