Arne Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hei! Det er sikkert mange som ikkje er så veldig glad i at mor og far snokar rundt om kva du surfar på osv eller kva du gjer på maskina. (Viss du bruker samme maskin som dei.) Eg vil no at firefox skal slette all historikk, passord, midlertidige filer osv etter avslutning av FF. Det eineste eg vil at dei ikkje skal slette er passordet til diskusjon.no (dette er vel ein kjeks?) Nokon som kan gi meg eit råd?
Torbjørn T. Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Verktøy --> Innstillingar --> Personvern: Alltid slett private data når eg lèt Firefox. Klikk på Innstillingar for å velge kva som skal verte sletta. Tviler på at det er mogeleg å slette alle passord unntatt det på Diskusjon.no. Redigert: Innstillingar, ikkje Alternativer. Endret 6. november 2006 av incanus
Arne Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Tusen takk! Andre som veit om ting eg kan bruke til å auke "personvernet" mitt frå foreldra mine?
Trynemjoel Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Få deg egen PC ? Evt. be foreldrene dine ikke å snoke i dine saker og ting? Kryptere en partisjon med Truecrypt og mounte når du skal ta den i bruk?
RattleBattle Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Kan jo alltids skaffe deg en USB-penn og kjøre portable Firefox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå