Gå til innhold

Horde VS Alliance


Anbefalte innlegg

Våger å påsta at generelt sett er Horde mere voksne enn Alliance spillere.

Snakker da av erfaring fra 8 måneder på pvp Burning Legion, og 10 månder på Alliance RP.

 

Selv på en RP server er det hauger av leetkidz på Alliance siden. Logger man ut og switcher til Horde er det noe helt annet.

 

Tilbake på BL ble jeg kjent med noen svensker i midten av 20 årene via forums. Dem spilte Alliance mens jeg var på Horde. Etterhvert rerollet dem Horde pga Alliance oppførte seg rett og slett for barnslig.

 

Ble lei av pvp server etter en stund, og rerollet Alliance. I begynnelsen på Moonglade var serveren meget bra. Driver lite med RP selv, men startet en karakter der pga følsen for RP realm tilsa mere "mature audience"

Det stemte meget bra. På RP servere er det et mere voksent spiller miljø enn det er på pvp realms.

 

Men alle gode ting har en ende dessverre, Den siste tiden har "lolcultists" kommet hit også. Oftere og oftere blir jeg dynget ned med gulltigging, lvl boosting etc. Ser masse "leetspeak" tullete navn osv.

 

Hadde det ikke vært for guilden jeg er i nå, så ville jeg neppe ha spilt wow mere.

Aldersgruppen i guilden er fra 25-45, og vi har noen 16 åringer som oppfører seg meget bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte horde på beta, men startet alliance fordi den guilden jeg skulle joine var alliance. (din feil Meldarion) :p

 

Jeg synes ikke det er bare fjortiser på alliance siden, tipper dette er noe server avhengig og.

 

Serveren jeg befinner meg på bærer definitivt ikke preg av fjortiser, hverken alliance eller horde. Du finner alltid noen, men de er som regel på ignore uansett

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

-23

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

-Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

-Alt

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

-Han jeg bor med spiller det.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

-Mener ikke det. RPer ikke. Syntes Hordes ser tøffere ut, og valgte alliance litt mot min vilje egentlig. Har bare horde alts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...