Gå til innhold

Hvem lager disse godteri bjørnebærene?

Almadora

Anbefalte innlegg

Skrevet

De små kulene man kjøper i smågodt, hvem lager de? De er i røde og lilla-blå.

En av dem jeg har fått har en utvekst! Ikke det at jeg irriterer meg over det, men jeg vil ha gratis snop :p

Hvor kan jeg sende inn klage?

Har bilde hvis noen vil se den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var visstnok en som hadde sendt inn klage på at han fikk en nonstop i en m&m nøttesjokolade pose. Han fikk en helt ny pose, og han fikk beholde den gamle. :!:

Edti: Hvis dette dreier seg om løsgodteri kan du dra til butikken og se på den hvite esken som godteriet kommer i/står i.

Endret av PatrickM
Skrevet
Var visstnok en som hadde sendt inn klage på at han fikk en nonstop i en m&m nøttesjokolade pose. Han fikk en helt ny pose, og han fikk beholde den gamle. :!:

Edti: Hvis dette dreier seg om løsgodteri kan du dra til butikken og se på den hvite esken som godteriet kommer i/står i.

7224188[/snapback]

Ok... Det skal nok gå bra...

Skrevet

"Oi! Det er en ekstra klump med godteri på godteriet mitt! *whine* Jeg vil ikke ha en klump med akkurat det samme som resten av godteriet! Den er sikkert giftig!!"

Skrevet
"Oi! Det er en ekstra klump med godteri på godteriet mitt! *whine* Jeg vil ikke ha en klump med akkurat det samme som resten av godteriet! Den er sikkert giftig!!"

7237287[/snapback]

Ja? :dontgetit: Tenk om den er giftig...

Skrevet
Men min situasjon er mer seriøs...

7237737[/snapback]

For å være ærlig...

Nei!

7237740[/snapback]

Jammen? :dontgetit:

Det er veldig farlig med utvekster!

Skrevet
Men min situasjon er mer seriøs...

7237737[/snapback]

For å være ærlig...

Nei!

7237740[/snapback]

Jammen? :dontgetit:

Det er veldig farlig med utvekster!

7237761[/snapback]

Ja, tenk om det er en ond svulst, som smitter over til de som spiser den :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...